Start-trøbbel

... om verktøy, service, problemløsninger, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
Barbarozza
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400

Re: Start-trøbbel

Legg inn av Barbarozza »

Bildetolking er umulig...men har du et multimeter finner du ut av det, ut å låne eller kjøpe :)

Har du sjekket om du får gnist ?
Memento mori

LuskendeRev
Motorsykkelen din: Kawasaki - ZX6R - 600 - 1998

Legg inn av LuskendeRev »

Jeg byttet tennplugg i går uten hell. Har forresten gnist nå. Så da prøvde jeg som Barbarozza skrev med litt bensin i innsuget. Dette også uten hell. Men det viste seg at etter alle gangene jeg hadde prøvet og feilet så hadde batteriet naturlig nok gått tom. Så jeg prøvde meg kjapt med startkabler fra bilen, og da startet den endelig. Så i dag har jeg fått ladet batteriet helt opp, og den startet på første forsøk. Problemet var bare at den ikke varte mer enn noen sekunder før den døde igjen. Regner da kanskje med at dette kan ha noe med pumpen som Barbarozza sier? Det jeg ikke helt forstår da i så fall er at jeg tømte jo forgasserne første eller andre dagen jeg holdt på, men da jeg sjekket i går var det bensin i dem igjen.

Hehe, når man holder på så mye med å ta av og på tanken hele tiden kan det være lett å glemme å åpne kranen igjen. Så nå fungerer sykkelen som et skudd. Takk for alle hjelp!

Anaxim
Motorsykkelen din: Yamaha Fazer -02

Legg inn av Anaxim »

Ja - det enkleste er ofte det beste...

Svar