Intruder skrev:På Finn står nå en Yamaha 400 2014 gått 40 km til salgs.....
Kompisen kjøpte den her om dagen og nå synes han den er i snaueste laget..
Før hadde han en Yamaha Drag Star 1100,og den var visst også i snaueste laget... :-)å
en lærer visst så lenge en lever...
Han hadde en 1100, men den var for snau, så da kjøpte han en 400 ccm ...
Har sett på zx12r selv, men det er ikkje så mange av dei tilsalgs. I Tyskland derimot kryr det av dei, ca 10-20 tusen billigere enn tilsvarende her i landet og
gorbys skrev:Har sett på zx12r selv, men det er ikkje så mange av dei tilsalgs. I Tyskland derimot kryr det av dei, ca 10-20 tusen billigere enn tilsvarende her i landet og
gorbys skrev:Har sett på zx12r selv, men det er ikkje så mange av dei tilsalgs. I Tyskland derimot kryr det av dei, ca 10-20 tusen billigere enn tilsvarende her i landet og
Liten sjans for at det er en overligger da importøren tok inn for lite av ZX12R i 02-03.Jeg tror den er lakkert om med blå perlemor+for mye istedet for lilla perlemor.Orginal lakken er ikke å få kjøpt så må blandes hos en lakkerer i sollys og at en må ha noe å sammenligne med for å få det riktig.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Liten sjans for at det er en overligger da importøren tok inn for lite av ZX12R i 02-03.Jeg tror den er lakkert om med blå perlemor+for mye istedet for lilla perlemor.Orginal lakken er ikke å få kjøpt så må blandes hos en lakkerer i sollys og at en må ha noe å sammenligne med for å få det riktig.
Min er jo -03, og den er "lilla-svart"metallic med grått nederst på kåpa. Men min er amerika-import da..
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
Min er jo -03, og den er "lilla-svart"metallic med grått nederst på kåpa. Men min er amerika-import da..
Tror den kom med både grått og gull nederst i usa men bare med gull her.Kan ikke huske at det var noe metallic orginalt på noen av de 02-03 modellene jeg har sett.Kun med mystic black pearl som er med lilla perlemor og derfor tror jeg den på finn kan være omlakkert.
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Jeg vil også ha... :>
Jeg konkluderte i min søvnløse natt på Finn at 748 og 996 er de eneste Ducati'ene jeg syns er skikkelig fine som har et ordentlig særpreg når det kommer til R sykler.
Må prøve en slik en gang. De virker jo som artige sykler.
Ja det er absolutt artige og pene sykler Har store problemer med å gå forbi den, blir alltid litt heftige blikk, den gode tanken på at denne er faktisk min og påfølgende smil Vurderte 749 lenge også, er ikke heelt fan av fronten på den. Har aldri likt den noe spesielt inntil jeg så den med egne øyne på ferie i fjor, ser så mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder, og høres selvfølgelig utrolig mye bedre ut enn på youtube. Liker godt 1098 og, men favoritten er klart Desmosedici (men den har feil antall sylindre). Panigale tiltaler meg ikke helt på samme måte. Da ville jeg heller gått for MV Augusta
Om jeg skulle hatt touringsykkel på mine eldre dager, så virker ST4 som en kongesykkel. Sto lenge å studerte en på torget i går. Ringte faktisk på en slik i fjor da jeg var på jakt etter ny, men fant ut at jeg er ikke helt der enda
Tror den kom med både grått og gull nederst i usa men bare med gull her.Kan ikke huske at det var noe metallic orginalt på noen av de 02-03 modellene jeg har sett.Kun med mystic black pearl som er med lilla perlemor og derfor tror jeg den på finn kan være omlakkert.
Tror min farge heter noe så fint som "Cosmic Splendor Red" Orginalt på 2003modellen. Ser nesten svart ut i overskyet vær/lite lys, men lilla i mye lys/sol.
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
quote] Tror min farge heter noe så fint som "Cosmic Splendor Red" Orginalt på 2003modellen. Ser nesten svart ut i overskyet vær/lite lys, men lilla i mye lys/sol.[/quote]
Colours Cosmic Splendor Red or Candy Cardinal Red/ Pearl Gently Gray.Mange fine navn på lakk
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++