Sent from my iPod touch using Tapatalk
Så snart opereres det med flytimer i signaturlinja i stedet for kilometer..ojda skrev:Da blir man pilot på egen X4 om ei ukes tid.
Selvfølgelig, å med kapasitet på 7 min skal det nok la seg gjøre å holde rede på airtimeSuperMorten skrev:Så snart opereres det med flytimer i signaturlinja i stedet for kilometer..ojda skrev:Da blir man pilot på egen X4 om ei ukes tid.
Gikk dårlig med prutinga, MEN nå er det bare 2 uker igjenCarpa skrev: Men kjipt med slike juridiske hendelser, lykke til med prutinga![]()
5lapper synes jeg hørtes mye ut hvis ikke du har buss/lastebil med henger.Mente jeg hadde hørt noe nærmere 3000 på bil med henger som det største.maglil skrev:Gikk dårlig med prutinga, MEN nå er det bare 2 uker igjenCarpa skrev: Men kjipt med slike juridiske hendelser, lykke til med prutinga![]()
:[-o<
Må ha oppkjøring på nytt, men det ser jeg bare på som en formalitet som koster meg enda 5 lapper![]()
Så får jeg bare be til værgudene og be de holde snøen unna noen uker til :[-o< :[-o<
Må kjøre opp i Kongsvinger pga ventetid i Lillestrøm og med leie av bil med en times kjøring til og fra Kongsvinger samt gebyr for oppkjøringen blir det ca 5 lapper. Dette kommer da i tillegg til bota på 8000Kawagutten skrev:
5lapper synes jeg hørtes mye ut hvis ikke du har buss/lastebil med henger.Mente jeg hadde hørt noe nærmere 3000 på bil med henger som det største.
PS:lykke til om 14 dager :-)
Det var nok godt å få lappen på plass igjen tenker jeg og du kan være heldig å få noen få dager på veien endamaglil skrev:For å avslutte denne tråden, så bestod jeg oppkjøringa på tirsdag med feilfri kjøring.
Da var det litt ergerlig at jeg måtte til Hammerfest onsdag til i dag og ikke fikk utnytta det siste finværet her i sør