Har tidligere hatt en GSX-R750 98 mod. og sist en R1 07 mod.
Solgte min yamaha for 3 år siden da jeg tenkte at jeg ikke fikk brukt den så mye ettersom jeg fikk en gutt.. MEN MEN..
Jeg er oppvokset med benzin i blodet og begge foreldrene mine i Danmark kjøre MC og må si at jeg ikke har tenkt på annet en MC de seneste 3 år når våren kom, så jeg besluttet for at gå på jakt etter en drømmesykkel nå hvor jeg vet at jeg ikke kan unnvære en MC da det jo er min hobby og økonomien tillater det.

Hadde mange sykler i tankene som feks. ZX10R, S1000RR, RSV4 og Panigalen, så dro runt til MANGE mc forhandlere i April, men ingen ville ta ut en sykkel til testkjøring, da der fortsatt var litt kalt og stein på veiene, men da jeg så dro en tur forbi Eker Performance i Fredrikstad møte jeg en utrolig hyggelig selger og avtalte at jeg skulle komme på fredagen og da ville han ha en 1199 Panigale klar til en kjøretur.. YES endelig..

Kom fredagen og så den Panigalen parkert ute og var klar.. Selgeren kom ut og fortalte om hvordan alt fungerte på den og startet så endelig L-Twin monsteret.. !#%¤&!?* for en RÅ lyd.. Var nesten allerede solgt, men om jeg ikke var det der, så var jeg da ihvertfall etter prøveturen. Jeg hadde ikke mulighet for å fjerne gliset fra ansiktet mitt.. MÅTTE bare eie en sånn, så selvfølgelig gikk jeg inn i butikken og skrev kontrakt.. :-)å

Dagen er så nesten kommet til levering, som skjer på Lørdag etter en LANG måned ventetid.

Så nå håper jeg at jeg kan finne noen hyggelige mennesker i Oslo/Akershus området som mangler en ekstra mann i gruppen til kjøreture, få nå er jeg snart klar!