Ja stemmer det.. Var det noe med at han skulle teste komfort setet?bshagen skrev:Kjenner jeg faktisk blir litt misunnelig, har møtt en annen 1199 i dag også
Misunnelig trenger du ikke å bli.. Din egen er jo helt rå!

Ja stemmer det.. Var det noe med at han skulle teste komfort setet?bshagen skrev:Kjenner jeg faktisk blir litt misunnelig, har møtt en annen 1199 i dag også
Har faktisk ikke hørt lyden enda!! hehePaniRider87 skrev: Takk thewiz! :-)
Helt enig med at bilder og videoer ikke kan beskrive hvordan den er i virkeligheten.. Og så absolutt ikke lyden.!![]()
![]()
Ja jeg henter den i Fredrikstad rundt 13:00 tiden, så vi kan sikkert møtes om du ikke er redd for litt regn, for ser ikke helt bra ut med været.. hehe
Forresten så er jeg nu å selv ganske ung og frisk!
Absolutt.. Der blir sikkert mange planer fremover!Henna skrev:hei, bor korttids i indre telemark nå, jobber dessv. hele søndagen, men gi meg gjerne en PM om dere har noen planer videre :-)
thewiz skrev:Hehe, det skal bli morro å høre! Har store forventninger nå altså !
Få ut flere bilder bshagen! Vil se mer av vindunderet !
Double bloody jizzmachinesbshagen skrev:Ikke hørt lyden? Get ready to jizz in your pants!
bshagen skrev:
Wiz, Skal legge ut flere bilder i morra etter service i Holmestrand :-)
Burde jo få tatt noen bilder alle 3 sammen ( Henna, bshagen og jeg ) Kul liten panigale klubb.bshagen skrev:Hehe, det er vel egentlig mindre enn forventet tenker jeg![]()
Ja jeg håper å på litt sol, men skal nok få det gøy uansett.thewiz skrev:Hehe, har sett BaronVonGrumble sine videoer på 1199 og 899. Han endte faktisk opp med en 899 :-)
Det er en fantastisk sykkel som ikke kan måle seg med noe annet spør du meg. Får håpe det blir opphold / sol på lørdagen da PaniRider
bshagen skrev:
Ser frem til det
Ja man skal jo gå etter magefølsen sin.bshagen skrev:Jeg valgte litt pga han og mcn faktisk, de har nok rett - men enkel svingarm da? Det er bare så lekkert!