Double bloody Panigale
thewiz skrev:Ordnet
Kjenner du noen fine steder å ta bilder? Litt usikker på hvor jeg skal gjøre det i morgen, men får vel bare kjøre og lete litt.bshagen skrev:Det gjor jeg og!
Hehe ikke noe problem. Kanskje jeg skal ta med meg kameraet i morgen når du skal til Eker? Kunne tatt noen bilder av nysykkelen. Kan prøve å ta noen fete bilderPaniRider87 skrev:Thewiz.. Du skal da selvfølgelig å få lov at fikse et bilde til meg, når jeg får tatt noen bilder av den i morgen.. Om du vil da.? :[-o<thewiz skrev:Ordnet
Du er hjertlig velkommen til det ja.. Kanskje du kjenner noen bra steder å ta bilder i nerheten?thewiz skrev:Hehe ikke noe problem. Kanskje jeg skal ta med meg kameraet i morgen når du skal til Eker? Kunne tatt noen bilder av nysykkelen. Kan prøve å ta noen fete bilderPaniRider87 skrev:Thewiz.. Du skal da selvfølgelig å få lov at fikse et bilde til meg, når jeg får tatt noen bilder av den i morgen.. Om du vil da.? :[-o<thewiz skrev:Ordnet
Ja det blir sånn ca, men kan sende deg en pm med nummeret mitt. Så kan jeg evt sende deg en melding når jeg har fått den og da kan vi jo avtales at møtes ved Torvbyen? :-)thewiz skrev:Ja, vet om et par steder :) Var det 13:00 du skulle hente den?