AJ Arena...

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Bosted: Nordkapp

Re: AJ Arena...

Legg inn av jhn »

AJ skrev:...
Detaljer som må på plass for merkefantaster. Noe jeg egentlig ikke er... :-k :scratch
:prf
:sk? jeg har alltid oppfattet deg som merkefantast .... men hvilket merke varierer litt :knegg

Brukeravatar
katana_king
Innlegg: 160
Registrert: 06 okt 2013, 20:09
Motorsykkelen din: Piaggio Fly 125

Re: AJ Arena...

Legg inn av katana_king »

Fin sykkel du har!

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: AJ Arena...

Legg inn av L-NA »

AJ skrev: Detaljer som må på plass for merkefantaster. Noe jeg egentlig ikke er... :-k :scratch
Uansett.
Merker at jeg fortsatt trives utmerket i salen på Stelvio :prf
Verken når det gjelder bil, båt eller MC, så har jeg aldri vert noen merkefantast. Jeg har knapt nok hatt samme merket to ganger, og når det har skjedd så har det kun vert tilfeldigheter........men det var før Stelvio'n :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

Lite kjøring de siste par dagene pga. av hotellhelg i Oslo.
Men en kortreist kvalitetstur ble det likevel på søndagsettermiddagen :prf

Her fra en kort stopp i Røykenvika ved siden av det som mange håper skal ble en ny turistattraksjon på Randsfjorden:

Bilde
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2747
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: AJ Arena...

Legg inn av Busa Trond »

Mener jeg har hørt på radiorandsfjord at han i Kvakne-Tv har prøvd på den
turistattraksjon før :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

Årets første tur i regnvær...
Ikke spesielt sommerlig - med snøkrystallsymbol i Stelvio-cocpit... :roll

Ser fram til varmere og tørrere dager, ja...

Bilde
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

Først jobb, så tur :D :yahoo
Ikke så langt, men en flott tur - helt klart! - selv om veistandarden på 180'en fra Lygna til Skrukkelia har sett sine beste dager. Nok en strekning som skriker etter vedlikehold.
Men fra Hurdal, hvor bannerbildet er tatt, mot Gardermoen er veien så fin som bare det :thumleft .

Bilde
Samme med E-16 fra Maura og til Roa, hvor jeg tok en ny selfie :roll ... ved den nylig nedlagte bomstasjonen.

Bilde

Flott kjørevær i dag :prf
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: AJ Arena...

Legg inn av L-NA »

AJ skrev:Først jobb, så tur :D :yahoo
Ikke så langt, men en flott tur - helt klart! - selv om veistandarden på 180'en fra Lygna til Skrukkelia har sett sine beste dager. Nok en strekning som skriker etter vedlikehold.
Men fra Hurdal, hvor bannerbildet er tatt, mot Gardermoen er veien så fin som bare det :thumleft .

Bilde
Samme med E-16 fra Maura og til Roa, hvor jeg tok en ny selfie :roll ... ved den nylig nedlagte bomstasjonen.

Bilde

Flott kjørevær i dag :prf
:scratch :scratch ...Skjønner ikke helt hvorfor du beklager deg over veiestandarden.......er det medlidenhet overfor medmennesker ??...da kan jeg kanskje forstå deg, men for deg selv ....må det jo bare være en glede og fornøyelse.....du kjører jo Stelvio :knegg :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

L-NA skrev: :scratch :scratch ...Skjønner ikke helt hvorfor du beklager deg over veiestandarden.......er det medlidenhet overfor medmennesker ??...da kan jeg kanskje forstå deg, men for deg selv ....må det jo bare være en glede og fornøyelse.....du kjører jo Stelvio :knegg :knegg
Du sa det! Av ren medlidenhet for andre som ikke har Stelvio og som må bruke samme vei :knegg .
Stelvio'en matcher disse elendige veiene helt utmerket.
Men det må likevel ikke være noen unnskyldning for at vei-eier (kommunen eller fylket?) lar være å holde den vedlike.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: AJ Arena...

Legg inn av L-NA »

AJ skrev:
L-NA skrev: :scratch :scratch ...Skjønner ikke helt hvorfor du beklager deg over veiestandarden.......er det medlidenhet overfor medmennesker ??...da kan jeg kanskje forstå deg, men for deg selv ....må det jo bare være en glede og fornøyelse.....du kjører jo Stelvio :knegg :knegg
Du sa det! Av ren medlidenhet for andre som ikke har Stelvio og som må bruke samme vei :knegg .
Stelvio'en matcher disse elendige veiene helt utmerket.
Men det må likevel ikke være noen unnskyldning for at vei-eier (kommunen eller fylket?) lar være å holde den vedlike.
(Må vel være lov til å rose Stelvio'n litt her på dine sider :-) :)
Da jeg i fjor vår kjørte de 65 milene fra Fredrikstad til Bømlo, valgte jeg å ta av fra E18 like etter Tvedestrand, via Evje og inn på E39 like før Ålgård. Med litt sånn "små hissig" kjøring på mang en "telehiv strekning", fikk jeg for første gang testet denne doningen for hva den var god for. Problemet mitt var at jeg ikke fikk nok.. :-) :)
Kan nok hende at jeg ikke er så godt vandt fra min tidligere (god gamle) TDM 850. Men jeg opplevde stelvio'n da som en annen verden. Kjørte med stadige "tuch" i asfalten med en avslappet tåspiss, rettet litt på sittestillingen, og kjørte på videre. Mye svingete veier, humper og dumper ble bare morsommere og morsommere. (Ikke det at jeg liker disse veiene, men der og da var gleden stor over hvordan sykkelen taklet dette). Senere så har jeg jo fått både kjøre og irritere meg over dårlige vestlandsveier.... i masse vis, men den dagen var det faktisk bare glede :-)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

Ny flott tur i dag. Omtrent samme rute som i går, men fortsatte 180'en til Nebbenes og Eidsvoll-bygningen hvor vi var heldig og traff tor2502 og Vrodkona hans :-) :)

Bilde

Veldig hyggelig!

Før vi kom dit hadde vi en kort stopp på denne rasteplassen i god overhøyde og fin utsikt utover Hurdalssjøen:

Bilde
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

I dag gjorde jeg alvor av noe jeg lenge har hatt lyst til å prøve, nemlig å koble ut de to lambda-sondene som Stelvio-motor'n er utstyrt med.
Det er ikke helt ukjent at mange mener at disse lambda-greiene egentlig ikke har så mye for seg. Mer til ugagn enn nytte, vil noen hevde.
Skal ikke ta stilling til det, men kan slå fast at det gikk greit å koble de ut elektronisk med gratisprogrammene GuzziDiag og TunerPro.

Så får vi se hvordan Stelvio'en oppfører seg uten lambda-innblanding i dagene som kommer.
De som har gjort dette før meg påstår at gassresponsen blir bedre og at sykkkelen går bedre (jevnere) på lavt turtall.

Ved å koble ut lambda-sensorene er det ECU'en som styrer showet. Closed loop turtallsområdet under 4000 RPM oppløses og blir en del av open loop'en fra 4000 og oppover.
Skal bli ingteressant å se om endringene blir merkbare.
Mulig jeg må gå en ny runde med TB sync'ing for å få makinen til å gå optimalt. Til dette har jeg en utmerket syncrotester fra HMB-GUZZI :-)
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: AJ Arena...

Legg inn av Jompa »

"Så får vi se "....... ??
For du ikke direkte ut på veien og testa ?
Det hadde æ gjort, nån kilometer med oppvarming, og så DRAGRACE.

Blir det Norgestreff på dere, forresten ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

Jompa skrev:"Så får vi se "....... ??
For du ikke direkte ut på veien og testa ?
Det hadde æ gjort, nån kilometer med oppvarming, og så DRAGRACE.

Blir det Norgestreff på dere, forresten ?
:knegg
Jo'a....
Tok en liten testrunde.
Men ikke lang nok til å si om jeg lar lambdaene være frakobla eller ikke. Kommer an på ting som bl.a. forbruket, om sykkelen går jevnere på lavturtall/krypkjøring osv. osv.
Økt forbruk og mer "surging" på lavt turtall vil nok gjøre sitt til at lambadaene kobles på igjen.
Men jeg har egentlig liten tro på at det skjer.
Det eneste jeg antakelig må gjøre på nytt er å synce TB'ene, resette TPS'en, justere CO'en og kanskje justere ventilene.
De tingene der gikk litt i "huj og hast" i går kveld... ;-)

Norges-treffet? :-k
Høyst usikkert i år, ser det ut som...
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

Da har jeg kjørt en ny runde spjeldhus synkronisering.
Denne gangen med lufteskruene i hvert hus avstengt.
Det gjorde nok sitt til at ny justering måtte til og ga resultater på motorgangen.
Jevnere drag og ingen "vakuum"-områder på turtallskurven.
Opplevelsen av rykkingen (surging på utenlandsk...) i motorgangen enkelte steder på turtallskurven er borte og betydelig redusert på lavturtall.
Men helt borte blir det aldri på en big-block Guzzi-motor med forholdsvis lang slaglengde.

For ordens skyld: lambdasondene er fortsatt koblet fra. Virker som at motoren bare har godt av det. Kanskje noe for andre MC-motorer også?
Så får man se hvordan denne løsningen påvirker bensinforbruket... :-k
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Bosted: Åsgårdstrand

Re: AJ Arena...

Legg inn av SuperMorten »

AJ skrev:.

For ordens skyld: lambdasondene er fortsatt koblet fra. Virker som at motoren bare har godt av det. Kanskje noe for andre MC-motorer også?
Så får man se hvordan denne løsningen påvirker bensinforbruket... :-k
Hvorfor er de der i første omgang, hvis de kan koble de fra uten at det betyr noe i negativ retning? Miljø?? Kunne selvsagt googlet, men spør like gjerne :prop
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

SuperMorten skrev:
AJ skrev:.

For ordens skyld: lambdasondene er fortsatt koblet fra. Virker som at motoren bare har godt av det. Kanskje noe for andre MC-motorer også?
Så får man se hvordan denne løsningen påvirker bensinforbruket... :-k
Hvorfor er de der i første omgang, hvis de kan koble de fra uten at det betyr noe i negativ retning? Miljø?? Kunne selvsagt googlet, men spør like gjerne :prop
Ganske greit forklart her, egentlig...:

http://www.autotap.com/techlibrary/unde ... ensors.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

Det "rare" med slike lambda/O2-sensorer er at de begynner først å virke ved oppnådd arbeidstemp., hva nå det måtte være...
En annen ting er at de "blander seg inn" for å "kartlegge" hva som trengs under ulike forhold og gjør denne "innblandingen" med få sekunders mellomrom. I noen tilfeller (som med Guzzi...?) blir dette en smule utidig og påvirker motorgangen på en ufordelaktig måte (ujevn gange i visse turtallsområder).
Jeg tror sensorene er der mest av 'politiske' hensyn. De har åpenbart et miljømessig formål, men om det gir særlig effekt er jeg usikker på.
ECU'en (innsprøytningssystemet og programmeringen) er der allerede. Det samme med katalysatoren.
Og hva lambda-sondene kan gjøre i tillegg av miljøgevinster er jeg, som allerede nevnt, ganske så usikker på.
For øvrig opererer de kun i 'close loop'. Dvs. under 4000 RPM. Derfra og opp til rødlinja er det ECU'en som styrer suverent.

Men disse tingene vet helt sikkert andre her inne mer om enn meg...

:mk
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Bosted: Åsgårdstrand

Re: AJ Arena...

Legg inn av SuperMorten »

AJ skrev:
SuperMorten skrev:
AJ skrev:.

For ordens skyld: lambdasondene er fortsatt koblet fra. Virker som at motoren bare har godt av det. Kanskje noe for andre MC-motorer også?
Så får man se hvordan denne løsningen påvirker bensinforbruket... :-k
Hvorfor er de der i første omgang, hvis de kan koble de fra uten at det betyr noe i negativ retning? Miljø?? Kunne selvsagt googlet, men spør like gjerne :prop
Ganske greit forklart her, egentlig...:

http://www.autotap.com/techlibrary/unde ... ensors.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Kort fortalt liksom :lol Får lese dette når kjerringa har sovna :prop
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: AJ Arena...

Legg inn av L-NA »

AJ skrev:Da har jeg kjørt en ny runde spjeldhus synkronisering.
Denne gangen med lufteskruene i hvert hus avstengt.
Det gjorde nok sitt til at ny justering måtte til og ga resultater på motorgangen.
Jevnere drag og ingen "vakuum"-områder på turtallskurven.
Opplevelsen av rykkingen (surging på utenlandsk...) i motorgangen enkelte steder på turtallskurven er borte og betydelig redusert på lavturtall.
Men helt borte blir det aldri på en big-block Guzzi-motor med forholdsvis lang slaglengde.

For ordens skyld: lambdasondene er fortsatt koblet fra. Virker som at motoren bare har godt av det. Kanskje noe for andre MC-motorer også?
Så får man se hvordan denne løsningen påvirker bensinforbruket... :-k
Følger med i spenning :-) Har planer om en tur til Hadeland for å ta neste service på Stelvioen til høsten, for å benytte meg av all den erfaring du nå opparbeider om utkobling av lbdasonder justeringer osv.....

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

L-NA skrev:
Følger med i spenning :-) Har planer om en tur til Hadeland for å ta neste service på Stelvioen til høsten, for å benytte meg av all den erfaring du nå opparbeider om utkobling av lbdasonder justeringer osv.....
Så artig, da!
Du må selvfølgelig gi beskjed når du tar turen, så møtes vi :thumleft !
Jeg har alt vi trenger av verktøy og programvare for å gjøre nødvendige justeringer :-)
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: AJ Arena...

Legg inn av L-NA »

AJ skrev:
L-NA skrev:
Følger med i spenning :-) Har planer om en tur til Hadeland for å ta neste service på Stelvioen til høsten, for å benytte meg av all den erfaring du nå opparbeider om utkobling av lbdasonder justeringer osv.....
Så artig, da!
Du må selvfølgelig gi beskjed når du tar turen, så møtes vi :thumleft !
Jeg har alt vi trenger av verktøy og programvare for å gjøre nødvendige justeringer :-)
Ja, jeg vurderer sterkt å ta turen over fjellet for å få merkeverksted til å ta en full service, samt se over hele sykkelen. Er redd den har vert utsatt for litt for mange hobby mekanikere som dessverre ikke har sett sin begrensing :-) Men, men . I første omgang så ser jeg frem til å høre resultatene av hvordan din Stelvio oppfører seg uten Lambdasonder. Min har en del "nykker" ved sakte kjøring, og lite belastning. Så om dette hjelper så må jeg prøve å få fjernet den ene sonden som står på min Italiener..

Brukeravatar
omaas
Innlegg: 551
Registrert: 17 mar 2012, 12:20
Motorsykkelen din: Moto Guzzi Stelvio 1200 8V 2011
Bosted: Melhus

Re: AJ Arena...

Legg inn av omaas »

AJ skrev:Da har jeg kjørt en ny runde spjeldhus synkronisering.
Denne gangen med lufteskruene i hvert hus avstengt.
Det gjorde nok sitt til at ny justering måtte til og ga resultater på motorgangen.
Jevnere drag og ingen "vakuum"-områder på turtallskurven.
Opplevelsen av rykkingen (surging på utenlandsk...) i motorgangen enkelte steder på turtallskurven er borte og betydelig redusert på lavturtall.
Men helt borte blir det aldri på en big-block Guzzi-motor med forholdsvis lang slaglengde.

For ordens skyld: lambdasondene er fortsatt koblet fra. Virker som at motoren bare har godt av det. Kanskje noe for andre MC-motorer også?
Så får man se hvordan denne løsningen påvirker bensinforbruket... :-k
Når Lambasondene er kopplet ut, vil de bli ødelagt over tid. Det anbefales å ta dem ut og sette inn en bolt i eksosen.
Moto Guzzi Stelvio 8V 2011
Honda NTV 650 Revere 1991

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

omaas skrev:
AJ skrev:Da har jeg kjørt en ny runde spjeldhus synkronisering.
Denne gangen med lufteskruene i hvert hus avstengt.
Det gjorde nok sitt til at ny justering måtte til og ga resultater på motorgangen.
Jevnere drag og ingen "vakuum"-områder på turtallskurven.
Opplevelsen av rykkingen (surging på utenlandsk...) i motorgangen enkelte steder på turtallskurven er borte og betydelig redusert på lavturtall.
Men helt borte blir det aldri på en big-block Guzzi-motor med forholdsvis lang slaglengde.

For ordens skyld: lambdasondene er fortsatt koblet fra. Virker som at motoren bare har godt av det. Kanskje noe for andre MC-motorer også?
Så får man se hvordan denne løsningen påvirker bensinforbruket... :-k
Når Lambasondene er kopplet ut, vil de bli ødelagt over tid. Det anbefales å ta dem ut og sette inn en bolt i eksosen.
Har tenkt på akkurat dette, ja... :-k Eneste "bekymringen" jeg har med den nye konfigureringen. Ja, og bensinforbruket, da... Som jeg enda ikke har fått sjekket skikkelig.
Ellers går Stelvio'en bedre enn noengang med utkoblede sensorer :thumleft .
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Good Golly... Miss Griso!

Legg inn av AJ »

Om man ikke blir like vill og galen som han som synger om "Good Golly Miss Molly", er det skikkelig artig å slenge ræven nedpå en Griso.
En skikkelig artig motorsykkel. Og ganske annerledes enn Stelvio'en :-)



Her en 850 fra 2007 med bare litt over 22K på telleren, poserende på plena her hjemme :yeyeye :knegg

Bilde

Bilde

Bilde
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Bosted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: AJ Arena... "Good Golly Miss... Griso!!" s. 157

Legg inn av Voodoodoo »

Seriøst, har de tatt et av beina på en gammal Jøtul og brukt som sidestøtte :scratch
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Svar