Hei!
Jeg skal på Touratech Offroad School i Säfsen i Dalarna neste helg.
Jeg bor i Oslo og tenkte å reise torsdag morgen og ta en to dagers runde før jeg ender i Säfsen fredag ettermiddag.
Dessuten må jeg innom Lidköping for å handle litt digg hos Touratech på fredagen.
Er det noen som kan gi meg noen ideer til en fin runde i det området for to dager?
Liten Sverige-rundtur
-
- Motorsykkelen din: 2011 Bmw F 800 GS
Re: Liten Sverige-rundtur
Først av alt, bare gled deg! Jeg var der i fjor, og det var kjempegøy! Dyktige instruktører, god mat og drikke - i det hele tatt...Jeg har vært i Lidköping også før, men da kjørte jeg straka vegen - dvs E6 mot Göteborg, og veien av ved Trollhättan, altså , ren GPS vei. På vei til säfsen, derimot, kjørte jeg om Kongsvinger, og "den retningen". Mitt tips, er å kontakte David Johannson, sjefinstruktør, og motorsyklist på sin hals. Han kjenner det området ut og inn, og svarer vevillig på spørsmål. Gled deg!!MariusB skrev:Hei!
Jeg skal på Touratech Offroad School i Säfsen i Dalarna neste helg.
Jeg bor i Oslo og tenkte å reise torsdag morgen og ta en to dagers runde før jeg ender i Säfsen fredag ettermiddag.
Dessuten må jeg innom Lidköping for å handle litt digg hos Touratech på fredagen.
Er det noen som kan gi meg noen ideer til en fin runde i det området for to dager?