Hei alle,
såg lit på annonser i utlandet på streetfighter sykkler.
Jeg fannt noen twin versjoner (2003-2006) til en rimelig kostnad (tror jeg) men lurer på ting som kan være problem eller har vært problem med disse.
Noen som har erfaring med Aprilia Tuono RSV 1000 2003-2006
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Re: Noen som har erfaring med Aprilia Tuono RSV 1000 2003-20
Har bare testet nyere Tuono og har ikke hørt så mye dårlig om de.Har hørt om et tilfelle med en nyere som var godt trimmet og fikk havari men mitt inntrykk av Aprilia generelt er at så lenge en følger serviceboka så går alt bra og bytter slitedeler når det trengs så er det en artig sykkel så lenge du sitter godt på den.Sjekk som vanlig service historikk og hør godt på motorlyden.Det skal ikke være noen hard gange for da går den på dårlig olje.Når jeg prøvekjørte en Pegaso første gangen var det Castrol olje på og når selger kom å leverte den var det biltemaolje på og jeg hørte god forskjell i motorgangen så fikk byttet på kort tid og kjørte et par år uten problemer(er på langt nær samme motor men en generell tanke om motorer .Nå begynner 2003-2006 å bli en del år siden så bør se an stand på dempere.Er det en Factory modell så har den Øhlins(overhaling hvert 7 år) og litt råere bremser så lenge det ikke er ettermontert.Last ned service håndbok og les den så vet du hva du går til.Vanligvis er det 12000 interval men kjører du på støvete veier og i regnvær blir det halvert om det så er bare en kontroll/sjekk,bytte av filter.
Min konklusjon er at liker du den så kjøper du den,prut og kjøp som vanlig
Min konklusjon er at liker du den så kjøper du den,prut og kjøp som vanlig

X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02