Jeg har prøvd, selvom jeg eeegentlig ikke vil. Har ikke akuratt noen kneskraper-knebeskyttere på tekstilbuksenbshagen skrev:Har 180/60-17 bak, og nå sliter jeg skikkelig med å få den helt ned i forhold til før. Dvs, jeg legger meg like mye, eller mer for den saks skyld, ned, men har større "chicken strips" enn før. Nesten litt flaut, ser jo ikke bra ut.![]()
![]()
Tør dere å skrape knærne langs veien?
Har sluttet med det. Kjører mest med textilbukse nå, så da lar jeg meg ikke friste lenger.bshagen skrev:
Tør dere å skrape knærne langs veien?
Jeg har pysepinnene mine på men etter at jeg bytta Dempere og heisa 30mm bak har jeg ikke vært nedi med de. Trur ikke jeg har blitt mer pyse av den grunn men man veit aldri.TBI81 skrev:Fotpinnene mine er skrudd ut så her kjøres det uten.
Kun skrapt albue en gang og det var fordi ræva slapp (var moro med logringen helt til "åfan"). Ble 90 grader gittVoodoodoo skrev:Jeg har pysepinnene mine på men etter at jeg bytta Dempere og heisa 30mm bak har jeg ikke vært nedi med de. Trur ikke jeg har blitt mer pyse av den grunn men man veit aldri.TBI81 skrev:Fotpinnene mine er skrudd ut så her kjøres det uten.
Kneskrap er jo skikkelig ut i RR om dagen, med over 60grader nedlegg er det albueskrap som gjelder..