Kjempefornøyd med salen tror jeg. Utseendemessig i det minste. Gleder meg til å prøve den.

Skal bli spennende å se om jeg liker dette varmegreiene og gel.
Ja det skal være varme både forran og bak. To trinns brytere for passasjer og fører. Ledningene stikker ut under så må lage meg en hensiktsmessig kobling.TBI81 skrev:Ser behagelig ut. Varmegreiene? Innlagt strøm?
Mangler bare vann og kloakk så har du ei lita hytte på hjulJohnnyTh skrev:Ja det skal være varme både forran og bak. To trinns brytere for passasjer og fører. Ledningene stikker ut under så må lage meg en hensiktsmessig kobling.TBI81 skrev:Ser behagelig ut. Varmegreiene? Innlagt strøm?
Noen forslag til en grei kobling som er lett å koble av og på?
Må kjøpe ludospill og da, så det blir skikkelig hyttefølelse.TBI81 skrev:Ofre en slik en feks..
Får på claes feks, men må som sagt ofte ene siden :-)JohnnyTh skrev:Må kjøpe ludospill og da, så det blir skikkelig hyttefølelse.TBI81 skrev:Ofre en slik en feks..
Salen skal kobles til en kurs som er ledig på automatsikkringsboksen min. Men var en sånn type kontakt jeg ville hatt. Må bare ha både hann og hu.
Jeg har en PDM60. Den og er helt super. Har hatt den i ett år nå og ingen problemer. Anbefales!Kmann skrev:Hvis du kobler direkte på batteriet vil du en eller gang glemme å skru av, da får du ikke start etterpå. Jeg har varme i min corbin, helt topp. Har og PDU60, se i min logg om den. Funker genialt
Sent fra min HTC Sensation Z710e via Tapatalk
Sikker på at ikke du og har en PDM60? Mener å huske jeg annbefalte den til deg :-)Kmann skrev:Hvis du kobler direkte på batteriet vil du en eller gang glemme å skru av, da får du ikke start etterpå. Jeg har varme i min corbin, helt topp. Har og PDU60, se i min logg om den. Funker genialt
JohnnyTh skrev:Sikker på at ikke du og har en PDM60? Mener å huske jeg annbefalte den til deg :-)Kmann skrev:Hvis du kobler direkte på batteriet vil du en eller gang glemme å skru av, da får du ikke start etterpå. Jeg har varme i min corbin, helt topp. Har og PDU60, se i min logg om den. Funker genialt