Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Gammelgutt

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Gammelgutt »

Håper det gikk bra med Her Goodness.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Jada, ingen fare annet et litt skraper i selvtilliten. :lol

Brukeravatar
Geso
Motorsykkelen din: BMW R1200RT

Legg inn av Geso »

Pollti skrev: . Geso sover lenge om morgenen og det er bra for han kæmper rett i øvingsområdet. Stakkars mann. :knegg :knegg
Det er ikke farlig Pollti, jeg har tenkt å fortsette med å sove lenge. Det som er værre er at Konemor er blitt inspirert, og er nå i ferd med å bygge opp mot til å prøve 900'n.
Hun "truer" faktisk med å tenke seriøst på å tenke på å ta lappen på sykkel.......
DA, Pollti, da kan du tenke på å søke dekning :) :[-o<

(Parkeringsplassen på Maxbo, here we come....

Geir
Er ikke så flink, men veldig ivrig!

Pollti

Legg inn av Pollti »

Jada, plassen er ledig den. Akkurat nå holder jeg på med potteplante seriedrap så det blir ikke mere kjøring på henne før om ei ukes tid. Da skal det trenes bremsing,bremsing og bremsing. Etter det må det trenes enda mere bremsing. Når delene til Kim-Il er kommet og den er kjørbar så kan du låne den hvis du vil til å øve med. 14,2 hk føles antagelig lettere å mestre enn 100 hk den første timen ihvertfall ? :scratch
Vi trillet litt med 600en til jentungen der borte i går kveld for å trene bremsing. 34 hk var for voldsomt syntes hun og mesteparten av tiden gikk til å forsikre henne om at dette går så bra og at et par ganger i bakken er ikke noe å grine over. Det er ikke så uvanlig å tryne i lav hastighet når en er uten erfaring. Virket ikke som de brungrønne øynene var helt overbevist. Hun tror visst hun kommer til å tryne hver tur :8-[ Jeg håper moralen er kommet seg til hun er tilbake fra ferien sin.

Brukeravatar
Jalmar
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Så lenge hun holder seg unna misjonshotellet i Stavanger er det et visst håp for moralen. :mk

Hvis hun mot formodning skal til misjonshotellet i Stavanger, hadde det vært en stor fordel at hun hadde bremseteknikken inne før hun ankommer åstedet. :-k
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave

c")

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå er a dradd i vesterled Jalmar. Samme maset som ifjor. Men moralen min er synkende, hun fant hjem i fjor. Da går det vel dritt i år også ? I dag, etter å ha blitt svinebanket av Geso på morgenkviste så har jeg bestemt meg for å prostituere på det mest veneriske så katta får ikke mat, bikkjene slipper jeg bare ut så kan de drite nabohagene fulle og jeg sitter ved brødboksen og avventer sultedøden komme. Det er ille å være meg. Ånkli fælt. men øl har jeg. Enda. :knegg

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Øl er viktig!

Skal på Hortens treffet på fredag til lørdag, blir vel litt øl der og. Søndag drar vi til Tyskland og besøker Prochnow klanen... Blir garantert en del øl der og............... :redface
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Jalmar

Legg inn av Jalmar »

Har du øl, så er det håp. Ingenting å klage på da.

Å fiske er et paradoks, så lenge det finns øl på boks.

Fritt etter Piet Hein.

c")

Pollti

Legg inn av Pollti »

Sulten og tørst men øl først !

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Pollti øver seg på å være gressenkemann, skjønner jeg. E'kke noe synd på deg. :terge
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nei. Begge elskerinnene og jeg vælver oss i sofaen og spiser pølser og har det fint. Men siden det regner litt er jeg redd for at blomstene ute ikke dauer. I et svakt øyeblikk matet jeg katta og. :oh

Brukeravatar
Geso
Motorsykkelen din: BMW R1200RT

Legg inn av Geso »

Har stor medfølelse md deg hr. Pollti.
Det er jo ikke slik det skal være? Ensom og forlatt av alle og enhvær. Kun omgitt av Pitbullen, Katta og den svarte bikkja.
Stakkars Pollti.

Kom hit en tur du, så skla jeg trøste deg, samt servere en kopp med dårlig kaffe....

Geir
Er ikke så flink, men veldig ivrig!

Brukeravatar
Jalmar

Legg inn av Jalmar »

Kopper med dårlig kaffe er gull verdt for gressenkemenn og andre menn som sliter med hverdagens små og store problemer. Verdien av en skikkelig kopp med dårlig kaffe er utrolig undervurdert i dagens samfunn. :mk

Hva skulle man gjort i garasjen hvis man ikke kunne ha et møkkete og velbrukt krus med kald pulverkaffe stående klar når man mekket? Når man virkelig har løst et av de store verdensproblemene og kanskje fått løsna en fastrustet og ødelagt bolt, er det en kjærkommen belønning å stikke ut den oljete neven og ta en skikkelig slurk av den kalde drikken. :prf

c")

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Pulverkaffe er og blir en dårlig erstatning, min gode Jalmar. Traktekaffe er mye bedre, men best er kokekaffe. Den skal være så pass sterk at den nesten kan brukes til impregnering av treverk. :mk
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Eller asfaltering av dårlig norsk vei...
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar