Siden det ikke finnes slike idioter her på forumet, så er jeg sikker å at du har alle oddsene på DIN side. Du er jo tross alt her

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hey, litt motgang er noe alle opplever og at man analyserer og overtenker viser bare at du er realist det :)Myst skrev:takk for alle innspill, men jeg føler det beste og riktige er at jeg tar en pause inntil videre, skal ikke gi opp selvsagt, ikke når jeg har lagt så mye energi,tid og penger i dette. men kjøretimen i går viste at jeg ikke er klar til neste steg enda, uansett hvor mye jeg selv tror jeg er. planen for denne uka er landeveiteori i dag og -kjøring i morgen. nå har jeg veldig lite lyst til det lenger og kommer til å avlyse resten av timene som gjenstår og utsette oppkjøringen på ubestemt tid.
jeg ser nå det ble litt dårlig timing med både lappen og jobben samtidig. jeg klarer ikke skaffe nok tid og kapasitet til å drive med begge. burde si sitt når jeg ikke har klart å gjøre leksene gitt til meg av læreren. det er en del av feilingen, andre er meg selv. klarer ikke fokusere under kjøring eller tenker for hardt og ender opp med å gjøre motsatte av det jeg får beskjed om. og det gjør meg farlig for meg og andre trafikanter, da skal vi helst ikke være ute i trafikken.
skjønner at noen går lei av å mase om egentrening, for det er det eneste som funker åpenbart. Heldigvis har jeg egen (og flott )sykkel og angrer ikke på den investeringen, som sagt har jeg masse behov for mengdetrening og det må jeg få til på en måte, lovlig eller ikke.
En annen ting vi (i forumet) har vært gjennom; overtenking og -analysering. Den er også en dårlig uvane jeg sliter med. Ikke lett å være positiv når virkeligheten slår tilbake.
Til sist, vi menn er også mennesker med følelser, så å kalle oss for jenter blir litt slag under beltet, selv om noen av oss sutrer like mye.
Jeg måtte til å sjekke hele tråden din i sta, for jeg var overbevist om at duMyst skrev:Var meg han mente. Hva skal jeg si, da er jeg vel ganske femi av meg da.Ikke min skyld at folk lever i mistro at gutta må være tøffe og røffe hele tiden. Skjønt, nå er jeg ganske ordentlig av meg og driver ikke med mye faenskap rundt meg, og det fremgår veldig godt av bloggen min (ja, kan bli litt mye sutrete iblant som enkelte kj...jeg mener damer.), så lett å mistolke innlegg av den grunn.
![]()
![]()
Forresten, i mørke av det som har skjedd disse dager, har jeg helt glemt å laste opp noen bilder.. Før og etter bilder fra garasjen kommer snart og håper å bringe litt lys hvertfall
Tror bla Bjerksnez engang snakka om walkietalkie alla Biltema.Myst skrev:Jeg tror vi har slått fast ganske hardt og skrevet i stein at det ikke er snakk om dropping ut.Joda, er fullt klar over alle gledene. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves sies det. Får bare håpe det stemmer da.
Ok, det er jo ikke så langt unna. Har ingen hast, meste av tiden vil gå til jobbing uansett. Kommunikasjon må jeg selvsagt finne ut av. Er ganske dyrt med to-veis intercom, Scala Rider anses som et brukbart alternativ, men tror jeg leste at det er lov med handsfree telefonsamtale også. Skal få det undersøkt mer.