Kort og grei presentasjon der

Også riktig flotte bilder. Ikke minst det ved brøytemaskinen

Henna skrev:Hei!
Vært inne å titta en del på forumet her, så får vel introdusere meg :-)
Født i -83 og jobber som lege. Tok mc-lappen mest på impuls i -06 og blei sikkelig hekta. Hadde fri tilgang på en Harley Davidson wide glide som jeg vel kjørte 30,000 påEndte opp i grillen på en bil i -10, en sommer på sykehus, samt studier utlandet, og mc ble lagt litt på hylla. Merka mc-savnet ekstra godt i våres og endte opp med et par forhandlerbesøk. Kom over Ducati Panigale 899, prøvekjørte og blei skikkeig forelska. Fikk den vel ut etter en uke eller to, og det var faktisk eneste sykkelen jeg rakk å prøvekjøre
![]()
Er vel ikke den største posteren, men tenkte å prøve å få blitt med på noen turer etterhvert
AJ skrev:Velkommen![]()
Hyggelig med presentasjoner som dette.
Har en lege som omgangsvenn, som dessverre fant det for godt å selge sin Honda CBR1100XX. Kom med en dårlig begrunnelse (min subjektive mening...) for hvorfor han gjorde nettopp det.
Så nå blir det ikke flere ture med han....
Uansett hyggelig med en i en yrkesgruppe her inne, som kanskje (?) har en tendens til å advare mot farene med MC-kjøring...![]()
Henna skrev:Hei!
Vært inne å titta en del på forumet her, så får vel introdusere meg :-)
Født i -83 og jobber som lege. Tok mc-lappen mest på impuls i -06 og blei sikkelig hekta. Hadde fri tilgang på en Harley Davidson wide glide som jeg vel kjørte 30,000 påEndte opp i grillen på en bil i -10, en sommer på sykehus, samt studier utlandet, og mc ble lagt litt på hylla. Merka mc-savnet ekstra godt i våres og endte opp med et par forhandlerbesøk. Kom over Ducati Panigale 899, prøvekjørte og blei skikkeig forelska. Fikk den vel ut etter en uke eller to, og det var faktisk eneste sykkelen jeg rakk å prøvekjøre
![]()
Er vel ikke den største posteren, men tenkte å prøve å få blitt med på noen turer etterhvert
Velkommen hit til MCsiden.noTommas skrev:Hei på dere!
Passert 40 med grei klaring, og har hatt mc-lappen i en 14-15 års tid. Hovedsaklig hatt sykler med fremoverlent kjørestilling, selv om jeg har prøvd litt annet også.
Hatt en pause på to år siden siste sykkel (Ducati 916), og tar over "ny" sykkel på fredag (2004 BMW R1200GS). Kropp og sjel setter pris på litt mer ledig kjørestilling, og familien setter pris på litt mindre fartspreg.
Ha en fremragende gjenværende mc-sesong!