Hadde det ikke vært for andre planer i morra, skulle jeg jammen ha latt meg friste
og hermet deg en smule..

Kansje det blir en veg som minner litt om "nedkjøringen til Stryn"

Skal nok sørge for å hilse om vi møter på dere, jaSvein2 skrev:Hvis dere møter 31 gærninger på lørdag en eller annen plass mellom Bengtsfors-Årjâng-Arvika er det oss i Old Bikers MC.
Vi skal på vestkysten ved Uddevalla i pinsen.![]()
http://www.hafsten.se/#tab1" onclick="window.open(this.href);return false;
Tenkte akkurat detsammeSuperMorten skrev:Jeg så overskriften "Øst-Europa", og fikk bilder i hodet av både Den Røde Plass, Kreml og Svartehavet, og gledet meg til å lese... Og så skal du bare en Harrytur med overnatting..![]()
rop
Må få korrigere deg her. Det er viktig å få fram at dette er en Harriet-tur. Ikke Harry-turSuperMorten skrev:Jeg så overskriften "Øst-Europa", og fikk bilder i hodet av både Den Røde Plass, Kreml og Svartehavet, og gledet meg til å lese... Og så skal du bare en Harrytur med overnatting..![]()
AJ skrev:Må få korrigere deg her. Det er viktig å få fram at dette er en Harriet-tur. Ikke Harry-turSuperMorten skrev:Jeg så overskriften "Øst-Europa", og fikk bilder i hodet av både Den Røde Plass, Kreml og Svartehavet, og gledet meg til å lese... Og så skal du bare en Harrytur med overnatting..![]()
AJ skrev:Må få korrigere deg her. Det er viktig å få fram at dette er en Harriet-tur. Ikke Harry-turSuperMorten skrev:Jeg så overskriften "Øst-Europa", og fikk bilder i hodet av både Den Røde Plass, Kreml og Svartehavet, og gledet meg til å lese... Og så skal du bare en Harrytur med overnatting..![]()
I tiden før MC-interessen min slo til, fantes det kun to typer sykkel. Harley og alle de andre..jhn skrev:AJ skrev:Må få korrigere deg her. Det er viktig å få fram at dette er en Harriet-tur. Ikke Harry-turSuperMorten skrev:Jeg så overskriften "Øst-Europa", og fikk bilder i hodet av både Den Røde Plass, Kreml og Svartehavet, og gledet meg til å lese... Og så skal du bare en Harrytur med overnatting..![]()
Utgjør ingen forskjell, det går vel av samme pengeboka hvis din frue er lik mange andre fruer
... men flotte bilder du har tatt
.
Jeg stusset litt over dette:
"Og her; rekkehytta jeg leide på Vesterland Camping i Kaupanger, som hadde storbesøk av folk som kjørte samma type sykkel, nemlig Harley Davidson....
Hyttenaboene prøvde seg med et par morsomheter og fikk tils var at "dere kjører jo helt helt like sykler, mens andre tør å skille seg ut". Ingen flere kommentarer etter den replikken...![]()
"
Det er vel strengt tatt veldig få steder man finner så mye individualisme som blandt HD-eiere.
Ikke selve eierne da, de kan jo ofte se litt uniformerte ut
Det er vel heller ikke mange som skiller seg mere ut i bybildet enn en buldrende HD.
En GS, 1000RR, Multistrada eller nesten hva som helst er jo en smule mere anonym ... kanskje?
HD-eiere gjør jo ofte en stor innsats for gjøre sin egen sykkel unik.
Det er jo ikke uvanlig at to i utgangspunktet like HD har større forskjeller enn en Stelvio og en V-strom ... nesten? ... muligens? ... med litt godvilje og fantasi.
Jeg har aldri møtt en gruppe med identiske HD'r etter veien, men jeg møter ukentlig grupper på 3-4-5-6 stk som kjører identiske GS'r og identiske dresser og ekstrautstyr
Folk som ellers driter i mc, står jo ofte og beundrer en fin HD ... jeg har aldri sett noen stå å beundre en V-strom. Hverken mc-folk eller andre