Jaja... da var jeg hjemme igjen fra en skikkelig flott tur et lite stykke nedover svenskekysten.
Startet ca. kl. 08:00 i dag og det var svært lite trafikk også. Relativt mye folk i Grebbestad og Fjellbacka (hvordan i h*** får man svenske tegn!?)
To personer kom bort til meg hvor han ene var svært så interessert i sykkelen min. Nesten så jeg tror han gikk rett hjem og bestille en....
Normalt tar jeg fler bilder enn dette, men sannheten er at det var så utrolig festlig å kjøre sykkel at jeg nesten ikke rakk å drikke opp kaffekoppen en gang!
Jeg er nok ikke like allergisk mot E6 som mange andre her inne for jeg syntes det funket bra det lille stykke jeg kjørte hjemmover. Kjørte fra Fjellbacka til Nordby på E6 og jeg syntes det gikk som en lek. Grunnet luftmotstanden så hadde jeg nok ikke orket det over flere timer, men ca. 30min. gikk helt uanstrengt. Prøvde og dra på litt også for å teste litt og uten at jeg skal nevne farten jeg var oppi kan jeg vel si at den går langt fortere enn jeg noen gang kommer til å behøve av fart. Det jeg trodde var toppfarten på denne ble raskt nådd og da bestemte jeg meg for å takke for meg og gi meg mens leken var god. Kommer aldri til å prøve slike hastigheter med denne sykkelen igjen. Føltes som om jeg hang utenfor et stup med bare armene... Men jada.. litt artig var det jo...
På vei hjem svingte jeg innom Høk og kjøpte meg en "Burger spesial". Nå er ikke jeg veldig kresen på mat skal du vite, men det smakte jaggu meg godt. Billig er de tder også. 90,- for en burger tallerken man så absolutt blir mett av...
bilde-1-10.jpg
bilde-2-3.jpg
bilde-3.jpg
bilde-4.jpg
IMG_0831.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.