Drop-in Trackday på vålerbanen eller rudskogen?
Re: Drop-in Trackday på vålerbanen eller rudskogen?
Om noen finner ut eksakt info om saker og ting, så blir jeg med på så godt som alt som er mulig på Rudskogen til året ihvertfall. Da skal Kawa'en få kjørt seg!
Jeg skal poste så fort jeg veit datoer for banedagene, så skal jeg gi dere den infoen dere trenger for påmelding. I de fleste tilfeller er det bare å møte opp på dagen med cash.
På banedagene blir det delt inn i 3 grupper:
1. Helt fersk på bane og for de som generelt har kjørt lite sykkel.
2. For de som har kjørt endel sykkel, men kanskje ikke så mye på bane... (Passer de fleste)
3. For de som har god sykkelfølelse og kjørt endel bane.. ( her blir det kjørt hardt)
2. For de som har kjørt endel sykkel, men kanskje ikke så mye på bane... (Passer de fleste)
3. For de som har god sykkelfølelse og kjørt endel bane.. ( her blir det kjørt hardt)
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
-
- Motorsykkelen din: KTM Superduke 1290R 2014
Åssen ligger dette ann nå i 2014?MH434 skrev:Jeg skal poste så fort jeg veit datoer for banedagene, så skal jeg gi dere den infoen dere trenger for påmelding. I de fleste tilfeller er det bare å møte opp på dagen med cash.
Noen dager folk skal på?
Passer vel inn i gruppe 2..