Sent from my Galaxy S3
Opplett der inne idag? I går regnet det noe grasalt når jeg var innom der på tur hjem fra Aursjøen...kjellv skrev:Dagens tur i nærområdet. Flotte MC-veier langs fylkesvei 666 fra Batnfjordsøra til Eidsvåg. Bildet er fra Angvik gamle handelssted, der Kong Harald med kongeskipet inntok en bedre middag for et par uker siden.
Nei ikke helt tørt, men vi slapp unna det verste. Veien var våt enkelte strekninger, og så ikke flere dråper på visiret enn at jeg kunne telle dem...MLeikarnes skrev:Opplett der inne idag? I går regnet det noe grasalt når jeg var innom der på tur hjem fra Aursjøen...kjellv skrev:Dagens tur i nærområdet. Flotte MC-veier langs fylkesvei 666 fra Batnfjordsøra til Eidsvåg. Bildet er fra Angvik gamle handelssted, der Kong Harald med kongeskipet inntok en bedre middag for et par uker siden.
Huff! Det var nære påToven skrev:
Legger inn en "dagens video" om det går fint. Var nesten det gikk galt 5 minutter unna hjemmet etter dagens kjøretur, stay safe
Ja ble litt skremt der gittkjellv skrev:Huff! Det var nære påToven skrev:
Legger inn en "dagens video" om det går fint. Var nesten det gikk galt 5 minutter unna hjemmet etter dagens kjøretur, stay safe
LordShaft skrev:Blitt en anelse grå i luggen AJgodt å se dere koser dere på tur