Pollti skrev:Jeg ventet på 1 stk. Drammenserinne, type luftbåren,deisende ned på terassen og med Brosmekoking i blikket. Nå vet jeg hvorfor jeg ble skuffet.

Pollti skrev:Jeg ventet på 1 stk. Drammenserinne, type luftbåren,deisende ned på terassen og med Brosmekoking i blikket. Nå vet jeg hvorfor jeg ble skuffet.
Haus Gestapo.....?Pollti skrev:Bimma kunne jo godt dalt ned her da. Var ille sulten søndags ettermiddag. Også hadde jeg fått litt mindre kjeft av Haus Gestapo. Iflg henne så huset ut som en svinesti, men hun så ikke at plantene i verandakassene er døde.Det ble også tatt ille opp at jeg vasket klær bare ved å henge de på snora i regnet og at jeg hadde kjørt oppvaskmaskinen med Plumbo istedet for Sun. Plumbo virker fint det så hva klaget hun for ?
Hadde Bimma dukket opp så hadde hun ikke dradd før igjen før brakka hadde vært strøken og jeg hadde vært litt mindre i risikosonen for invaliditet.
Jeg er nok i faresonen for å få denne influensaen, jeg ble kalt en gammel gris for 20 år siden. Kanskje MC-klubben Old Hogs er noe for meg?.Intruder skrev:Tror jeg har hatt samme sykdom hele livet,jeg........SVINeinfluensa.....![]()
Du vil leve lenge i landet !!Pollti skrev:Hmm, det er visst Den Gule Maxxis Mannen.![]()
![]()