JK's bikerblogg GSX-R 600 "Thea" Liten update
-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Re: JK's bikerblogg...
har du bensin og gnist så fyrer den..
men noe mangler visst..
men noe mangler visst..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Frykter det er gnist, for trillstart funket ikke... Samtidig var det ikke tegn av at startmotor ville dra rundt, så jeg frykter dårlig kontakt på stoppbryterenmekkern skrev:har du bensin og gnist så fyrer den..
men noe mangler visst..

-
- Motorsykkelen din: x
Har du sånn sikkerhets-bryter på sidestøtta og
Det hender den er utslitt, og da er det ikke mye liv i sykkern. Har du kjørt mye i saltlaken i det siste? Det er pyton for el-systemet, med irr og dårlig kontakt som følge.
Når det gjelder gammal vetteran-sykkel som bruks-sykkel, så må du sjekke at slitedeler osv er greit tilgjengelige. Hva med gummidetaljer som div slanger og pakninger, bremsedeler, forgasserdeler, tenningsdeler osv. Gammalt er gammalt, så du kan nok ikke regne med et problemfritt liv der heller

Når det gjelder gammal vetteran-sykkel som bruks-sykkel, så må du sjekke at slitedeler osv er greit tilgjengelige. Hva med gummidetaljer som div slanger og pakninger, bremsedeler, forgasserdeler, tenningsdeler osv. Gammalt er gammalt, så du kan nok ikke regne med et problemfritt liv der heller

-
Har ikke kjørt mye i saltlake nei, bare tørre veier i hovedsakArcticTiger skrev:Har du sånn sikkerhets-bryter på sidestøtta ogDet hender den er utslitt, og da er det ikke mye liv i sykkern. Har du kjørt mye i saltlaken i det siste? Det er pyton for el-systemet, med irr og dårlig kontakt som følge.

Hehe, forventer ikke problemfritt nei, men slike gamle sykler har jo sjel, åsså er de jo utrolig tøffe

-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
støttebrytern på sykkelen er fin tyverisikring,da er det dødt ja..bare la være å rense og smøre
...den på guttungens hyssing fusker stadig hvis den blir stående en stund..

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
Det kan forklare mye, skal prøve ut detmekkern skrev:støttebrytern på sykkelen er fin tyverisikring,da er det dødt ja..bare la være å rense og smøre...den på guttungens hyssing fusker stadig hvis den blir stående en stund..

-
Skulle du sett, nå fyra ho på første forsøk igjen
Snodige greier... :-)å
Jaja, så lenge ho fyrer er jeg fornøyd

-
Huff, nå har jeg vært borte alt for lenge, på tide med en oppdatering.
Milene baller på seg, og jeg nyter de med et smil om munnen, i regn, sol og alt annet vær
Nå skal også klossen min få en liten service, i form av nye skiver og klosser rundt om, hjullager, styrelager, bytte av alle filtre og ny olje
Da bør hun være fornøyd en stund
Da disse delene skulle bestilles fikk jeg et sjokk uten like, skjønner ikke at prisene kan være så høye?! For bare skive fram og bak i norge må jeg ut med 7500, mens alt beskrevet ovenfor kostet meg 2300 ferdig levert fra korea
Hvordan er dette mulig?
Og enda rarere, hvordan kan den norske forhandleren overleve?
Nå har jeg også nådd alderen av 17,5 år, og drømmen om mellomtung har vokst og levd lenge allerede
Spørsmålet er bare hva skal jeg kjøpe? Favoritten er denne: http://www.autodb.no/mc/view/1593406#img11021301" onclick="window.open(this.href);return false;
Noen som har noen innvenninger eller tips? Tenker at hvis noen jeg kjenner bestemmer seg for å kjøre til Brønnøysund, kunne jeg ha sittet på, også knne vi tatt en omvei til Mo i Rana. Da kan jeg øvelseskjøre ned derifra, siden en av de jeg vurderer å dra med er over 25 og har hatt lappen i over 5 år
Milene baller på seg, og jeg nyter de med et smil om munnen, i regn, sol og alt annet vær

Da disse delene skulle bestilles fikk jeg et sjokk uten like, skjønner ikke at prisene kan være så høye?! For bare skive fram og bak i norge må jeg ut med 7500, mens alt beskrevet ovenfor kostet meg 2300 ferdig levert fra korea

Nå har jeg også nådd alderen av 17,5 år, og drømmen om mellomtung har vokst og levd lenge allerede

Noen som har noen innvenninger eller tips? Tenker at hvis noen jeg kjenner bestemmer seg for å kjøre til Brønnøysund, kunne jeg ha sittet på, også knne vi tatt en omvei til Mo i Rana. Da kan jeg øvelseskjøre ned derifra, siden en av de jeg vurderer å dra med er over 25 og har hatt lappen i over 5 år

-
Legger merke til at jeg er noe dårlig til å poste innlegg, så for å oppdatere litt er jeg nå på vei hjem fra Trondhekm til Stoksund
Meget fine veier hvis noen ønsker å utforske trøndelagskysten
Nå sitter jeg på det omstridte fergeleiet og tar lunch, dvs cheeseburger og cola ^^

-
Re: JK's bikerblogg... Ny sesong!
Sesongen har startet, og været i Trøndelag er strålende!
Nå mangler det bare at kjøreskolen starter kjøretimer snart, så jeg kan begynne å bruke Gixxer
Gleder meg til en forhåpentligvis lang, problemfri sesong på to hjul, og må nesten prøve å få med meg en MCsiden-tur også i år :-)

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: JK's bikerblogg... Ny sesong!
tok første turen min selv i dag
Herregud så godt det gjorde....

Herregud så godt det gjorde....

-
Re: JK's bikerblogg... Oppkjøring Fredag 13. :S
Okei, tid for oppdatering:
Ca. 300 mil kjørt så langt denne sesongen, trives godt som MC-ist
Nå står bare 2 hele uker av sesongen på om jeg består oppkjøring til klasse A2 i morgen, selveste fredag den 13.
Nå er jeg ikke overtroisk eller noe, men jeg har i det minste noe å skylde på om jeg stryker
Noe jeg ikke har tenkt å gjøre...
Om jeg består går turen direkte fra biltilsynet i Trondheim og opp til Sparbu for å kjøpe søskenbarnets GSX-R 600
Da skal hele helgen vies til kjøring på en nesten nylakkert 2009-mod med nesten nye dekk, fy som jeg er nervøs!
Håper jeg kan innskrive meg i "bittelittstørresykkelførerklubben" i morgen, snakkes da
Ca. 300 mil kjørt så langt denne sesongen, trives godt som MC-ist

Om jeg består går turen direkte fra biltilsynet i Trondheim og opp til Sparbu for å kjøpe søskenbarnets GSX-R 600

Håper jeg kan innskrive meg i "bittelittstørresykkelførerklubben" i morgen, snakkes da

- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
På oppkjøring husk å ta det pent i kryss og rundkjøringer,forbi busser på bussholde plasser,ligg mere mot venstre i kjørebanen og les godt så går det bra,lykke til i morgen :-)
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- norse900
- Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Krysser fingrene, -dette går så bra,så... 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Lykke til med oppkjøringa i dag.
Regner med at du våkna tidlig
Og husk, blikket opp og frem, plassering og kjør "bestemt".

Regner med at du våkna tidlig

Og husk, blikket opp og frem, plassering og kjør "bestemt".
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.