Det var jo den første offisielle turen jeg har vert med på her inne og jeg kommer så absolutt til å bli med på flere turer, for det var morro!

Turen begynte veldig bra, med OK tempo og selv jeg klarte og holde følge med slagskipet mitt. Når det nærmet seg slutten av turen og den siste biten rundt Tyrifjorden så økte farten betraktelig og selv om jeg hang på en liten stund så måtte jeg gi tapt til slutt. Hodet mitt sa stopp og etter en litt "vemmelig" høyresving som jeg traff litt galt så valgte jeg å backe ut. Sykkelen er ikke bygget for slikt kjøring og det merket jeg veldig godt. Når det begynte å komme grus i veibanen så var dette spikeren i kista for min noe aktive kjøring og da var jeg egentlig fornøyd også.
Så den første delen av turen frem til Hønefoss passet nok meg best og skulle jeg vert med på en slik tur igjen så hadde jeg lagt meg bakerst i mitt eget tempo og latt dere andre peise på, hehe.
Uansett så syntes jeg det var skikkelig artig som sagt og når man er den eneste som dukker opp med et slagskip så blir det vel litt sånn

Som sagt så ble det 44 mil på meg i går når jeg parkerte i garasjen og etter ca. en time og litt mat, så tok jeg meg en liten kveldstur på en time og etter nermere sjekk så kjølrte jeg 8 mil. Altså totalt 52 mil i går. Om jeg er sliten i rassen eller retsen av kroppen? Ikke i det hele tatt. Litt sliten i hodet etter all "duringen" da sykkelen bråker ganske heftig, men det synes jeg bare er morsomt.
Flere bilder fra meg kommer som sagt senere i dag, men nå skal jeg ut å male litt veranda igjen :-)å