Mulig det... men tenkte ikke på fotobokser så lenge jeg holdt følge med gruppa.Jonk888 skrev:Jeg tror du fikk noen svar på den turen rundt Hønefoss vi var på. Da var det noen fartsbokser vi passerte med en fart jeg ikke helt kan uttale meg om.

Mulig det... men tenkte ikke på fotobokser så lenge jeg holdt følge med gruppa.Jonk888 skrev:Jeg tror du fikk noen svar på den turen rundt Hønefoss vi var på. Da var det noen fartsbokser vi passerte med en fart jeg ikke helt kan uttale meg om.
I sverige må de identifiere fører lik som i Norge og tar bare bilde forfra så du har ikke noe å bekymre deg forSuperMorten skrev:Jeg passerte noen svenske fotobokser. Kun en av de synes jeg var verdt et bilde.. Har jeg noe å bekymre meg over? Tror ikke det egentlig men spør allikevel.,
Jeg har passert noen av de og ikke sett til noen bot ennåSuperMorten skrev:Så bra. Det var bare en eneste en, jeg lover
Joda, men kan man faktisk få det med seg hjem?mortenolb skrev:Tror du har krav på å få se bildet, litt som at du har krav på å få se målingen om du blir tatt i laser?
De gangene jeg har blitt tatt i fotoboks så har det ikke fulgt med noe bilde vertfall... Men at man har krav på og se det skulle bare mangle. Men om man får det med seg hjem (evt. en kopi av det) er det jeg egentlig lurer på...mortenolb skrev:Uten at jeg har noe egen erfaring, så tror jeg man får bildet i posten med brevet om at man har blitt tatt?
Ja.. er vel egentlig det jeg lurer på selv også :)mortenolb skrev:Tja, det vet jeg ikke. Hvis media får lov til å bruke dem, så ser jeg ikke hvorfor ikke. Spørsmålet er vel kanskje om du blir innkalt til politistasjonen for å se bildet, eller om du bare får det i posten om du spør om det?