Blir det konkuranse her snart tro,lengste dagstur?
Det spørs om "GPSen" min er godkjent i den konkuransen...Kawagutten skrev:Ja det var jo en fin liten dagstur,kan jo holde følge med Busatrond på sånne turer
Hørt sånn tullpratSolo-rider skrev: Det spørs om "GPSen" min er godkjent i den konkuransen...![]()
Om det var lov å stemme på bildene, hadde jeg stemt på dette.DrGreve skrev:Skjervøy i dag morres :)
Solo-rider skrev:Hadde en liten tur hit idag![]()
https://maps.google.no/maps?saddr=Rusta ... ls&t=m&z=7" onclick="window.open(this.href);return false;
He, he, det er nok ikke jeg som har tatt det. Det ble delt av en kompis av meg på facebook. Jeg syns det var så artig at jeg måtte dele det med dere også :)ojda skrev:Om det var lov å stemme på bildene, hadde jeg stemt på dette.DrGreve skrev:Skjervøy i dag morres :)
Har enda tårer i øyekroken etter latterkula
Kawagutten skrev:Ja det var jo en fin liten dagstur,kan jo holde følge med Busatrond på sånne turer
Og takk for den,gjør seg godt med en latterkule innimellomDrGreve skrev:He, he, det er nok ikke jeg som har tatt det. Det ble delt av en kompis av meg på facebook. Jeg syns det var så artig at jeg måtte dele det med dere også :)ojda skrev:Om det var lov å stemme på bildene, hadde jeg stemt på dette.DrGreve skrev:Skjervøy i dag morres :)
Har enda tårer i øyekroken etter latterkula
Og sitteunderlag fra CoopOlav K skrev:Kawagutten skrev:Ja det var jo en fin liten dagstur,kan jo holde følge med Busatrond på sånne turer
Blir det konkuranse her snart tro,lengste dagstur?Ække no problem å holde følge med BusaTrond på dagstur, man trenger kun en vekkerklokke, en dose disiplin og en real motorsykkel (gjerne en Triumph
) så går.80-90-100 mil som en drøm
Kawagutten skrev:Og sitteunderlag fra CoopOlav K skrev:Kawagutten skrev:Ja det var jo en fin liten dagstur,kan jo holde følge med Busatrond på sånne turer
Blir det konkuranse her snart tro,lengste dagstur?Ække no problem å holde følge med BusaTrond på dagstur, man trenger kun en vekkerklokke, en dose disiplin og en real motorsykkel (gjerne en Triumph
) så går.80-90-100 mil som en drøm
SuperMorten skrev:Jeg hadde Coop-sitteunderlaget stappa godt ned i buksa. Det var så godt atte