Men synes det er artig at du får med deg slike små men morsomme innslag under veis på turen

Du får bli med oppover påny, når jeg og Busan drar oppover i JuliSuperMorten skrev:
Når har dere tenkt å dra?ojda skrev:Du får bli med oppover påny, når jeg og Busan drar oppover i JuliSuperMorten skrev:![]()
Da blir det vær da serru![]()
Eller noen trøndere kanskje ... porten kan jo minne om god gammeldags trønderbartE-strom skrev:Irriterer meg litt at "porten" er så anonym for trafikk nordfra, mens den er skikkelig stasjet opp for trafikk sørfra...
Satt opp av Nordlendinger, kanskje
Fant ut i går at meldingene var dårlige for resten av uka og når eksen er grinete, gadd jeg ikke mer. Kjørte i 10 tiden i går kveld, og passerte Mo i R ca kl 0600 i dag tidlig. Tenkte på deg, men tenkte du skulle få fred så tidligDrGreve skrev:Det går unna i svingene her, skjønner jeg :)
Hadde du gitt ett pip i går kveld, så kunne vi avtalt tid for en kaffe når du raste forbi Mo i Rana..
Forøvrig, så var du maks uheldig med været når du var nordpå, jeg kjenner selv at jeg begynner å bli en smule værsyk og vurderer å bli klimaflyktning for en periode men meteorologene lover varm sommer nordpå. Da er det bare å bite gommene sammen og holde ut.
Sånn 24 timers etappe (eller 27 for den saks skyld) gjør jeg aldri igjen. Absolutt alt gjør vondt. Hele kroppen. Verst er det med den delen man sitter på. Etter en 17-18 timer hadde jeg på følelsen at sykkelsetet var på vei inn i meg.. Den følelsen altså...ojda skrev: Du får bli med oppover påny, når jeg og Busan drar oppover i Juli![]()
Eg er litt imponert.. Jeg kunne gjøre sånt når jeg var yngre når jeg kjørte drosje, men da hadde man jo endel stillstand og kjørte jo ikke hele øktaSuperMorten skrev:Sånn 24 timers etappe (eller 27 for den saks skyld) gjør jeg aldri igjen. Absolutt alt gjør vondt. Hele kroppen. Verst er det med den delen man sitter på. Etter en 17-18 timer hadde jeg på følelsen at sykkelsetet var på vei inn i meg.. Den følelsen altså...ojda skrev: Du får bli med oppover påny, når jeg og Busan drar oppover i Juli![]()
Mine turer heretter skal ha en maks etappelengde på 12 timer. Så 12 timer av sykkelen hvor noen av disse er på en madrass
Og forresten, jeg er hjemme. Kjørte E6 den strakaste veitok det rolig og brukte 25 timer på ca 1600km.
Nå er det nattarop