MEN... Sykkelen min er av typen hvor det ene røret går under sykkelen til venstre side. Slik:

(ikke min sykkel, bare eksempelbilde)
Alle effektanlegg er derimot av typen hvor dette røret går "gjennom" sykkelen, istedenfor under. Slik:

Jeg har ingen problemer med dette, så sant det vil passe. For alt jeg kan se vil det passe, så lenge jeg skrur ut en lille krom-vektøyskassa som fyller dette "hullet" på sykkelen min.
Jeg må derfor sørge for at jeg kjøper et fullt anlegg, med hele rørene som går hele veien, så jeg ikke ender opp med potter som ikke passer mine rør (som jeg dessuten ønsker å bytte uansett). Etter mye leting på ebay har jeg kommet frem til av Vance & Hines sitt anlegg virker bra (og i min prisklasse). Men 99% av annonsene for dette anlegget sier spesifikt "NOTE: Must use rear OEM headpipe".
Jeg har funnet denne annonsen http://www.ebay.com/itm/111053931088?it ... m=&vxp=mtr, som ikke sier det, og jeg har spurt dem spesifikt om dette inkluderer rør hele veien, noe de har bekreftet. Men jeg klarer ikke å riste følelsen av at jeg kommer til å åpne pakken, og finne ut at dette er det samme som de 99% andre selgerne selger, og at pakken derfor ikke har rør hele veien.
Hva tror dere? Har noen erfaringer med eksosbytte på marauder? Vil et anlegg som ledes gjennom sykkelen i det hele tatt passe på min sykkel?
På forhånd takk for svar.