Et lite skoleeksempel på hvordan det skal gjøres BT.

Hva 125 har reservesneipen kjøpt da?Busa Trond skrev:![]()
Takk for det AJ og tor2502![]()
Nå fikk jeg en på øre her at mellomste sneipen som jeg er reserve pappa for hadde kjøpt seg 125 i dag.
Da blir jeg nok opptatt med øvelseskjøring fremover vil jeg tro
Busa Trond skrev:Det ble vist en Derbi GPR 125 4T
Blir det ikke damer på han nå, så må han kjøpe Lamborghini![]()
Sneipen har jo kjørt cross siden han var ei lita glo, så gass, brems og klutzzzz sitter nok, men det er mye å lære for det.
Det må nok bli en tur ned til Hofmc og kjøpe com ja, blir nok noe mas fremover.
På Toshiban min ligger det en Windows Movie Maker som jeg bruker til filmene, men den er nok snart klar for Maihaugen på Lillehammer![]()
Bilde av sykkelen. Dem er å henter den nå så 256% sikkert er det ikke, men dem hadde kjøring en vei på over 7 timer så sjansen er stor at den blir med hjem.
Så du er gift med en tvilling du å jaBusa Trond skrev:Houston, we have a problem
![]()
Gamla har bursdag i morgen så nå har jeg vasket huset, klippet plen, kjørt unger og renset bobblissen :-)å
Klar for gaven i kveld![]()
s
KUPULT..???Busa Trond skrev:Nå har det kommet G9x til gars, og da blir det slutt
på å være asosial under kjøringa![]()
Klundra litt med å få kupult den opp, men nå virker den
og jeg kan jeg både snakke, ringe samt høre på musikk.
Sendte veslejenta langt borte i veien her med hjelmen på hode og det funket bra![]()
hææ, ingen video, undra meg også over denne ku""""-greiaBusa Trond skrev:Nå har det kommet G9x til gars, og da blir det slutt
på å være asosial under kjøringa![]()
Klundra litt med å få kupult den opp, men nå virker den
og jeg kan jeg både snakke, ringe samt høre på musikk.
Sendte veslejenta langt borte i veien her med hjelmen på hode og det funket bra![]()
Count me in..Snikkeren skrev:Du fikk den til ja. Gode greier.![]()
Skal du se jeg kommer til å tyte hull i ørene på deg på PreHøstTuren.