Off, den er lei.SuperMorten skrev:Jeg la fra meg V-stromen i siden på min egen bil foran garasjen hjemme.. That's it (skulle hatt en bank i bordet-smiley her)

Men jeg valgte selv også å spare støtten, og heller lene sykkelen oppetter veggen her forleden. Leksen jeg lærte var at det ikke er nødvendig å ta sykkelen rett på midtstøtta hvis man går av kjempesliten. (foten glapp av støtten midtveis i "løftet" og svineriet faller selvsagt vekk fra meg istedenfor mot) Lykkelig for at veggen var der, så jeg slapp unna med noen riper i speildeksel, samt et par i egoet grunnet naboer som så på.

Ellers tok jeg lettlappen i 85 og hadde da allerede unnagjort ulykke ca 2 år før. Kjørte CB100 i baken på en bil som rygget ut fra en parkeringsplass. Sykkelen ble totalvrak og jeg fløy over bilen og fikk div blåmerker, noen skrubbsår, samt brist i foten og krykker. Bilisten fikk skylden, men svak forbrems og alt for høy fart etter forholdene var i høyeste grad medvirkende, når jeg ser tilbake på det.
Så hadde jeg en "low side", for høy fart, (eller kanskje ett gruskorn) med en annen CB100 i 86. Farten var rundt 60kmt, og etter denne hendelsen sluttet jeg å kjøre med bare olabukser. Fikk ingen store skader, men noen skrubbsår jeg godt kunne vært foruten.
De første årene etter tunglappen i 87 holdt jeg meg på hjulene, men så kom en god del år med en XT350, og den var jeg i bakken med utallige ganger. Men fikk aldri noe skader, og var heller aldri andre involvert. Gikk vel ned et par ganger på veien om vinteren, ellers var det type trial-kjøring i skogen i lav fart, eller i skiløyper med rotten snø, etc. Det samme gjorde jeg med CB100 og GT100, men vil ikke kalle dette ulykker. Har aldri veltet med "årntlig" tung-sykkel, og håper ikke jeg skal det heller.