Noen her som har erfaring med SW-Motech sideveskeholdere med quick-lock system ?
Ser det som en fordel å ha sideveskeholdere som kan taes av raskt når de ikke er i bruk.
Tom Cevro heter karen :)Guzzist skrev:Kjøpte slike ifjor, og liker de veldig godt. Det er kjapt å avmontére bærerne (kun et par små beslag står igjen) og sakene virker solide. 100% vanntett, så langt jeg har oppdaget.
SW-Motech har også en kjekk liten polstret kamerabag som passer i sideveskene, til ca €10. Anbefales også!
Jeg kjøpte via en fyr i Asker, billigere enn å importere selv. (google er min venn....)
Mvh Lars
Det er han jeg har kontakt med ogsåSnikendeugle skrev:Tom Cevro heter karen :)Guzzist skrev:Kjøpte slike ifjor, og liker de veldig godt. Det er kjapt å avmontére bærerne (kun et par små beslag står igjen) og sakene virker solide. 100% vanntett, så langt jeg har oppdaget.
SW-Motech har også en kjekk liten polstret kamerabag som passer i sideveskene, til ca €10. Anbefales også!
Jeg kjøpte via en fyr i Asker, billigere enn å importere selv. (google er min venn....)
Mvh Lars