... men det hadde vært overordentlig (gammelmodig og altfor lite brukt flott ordrogg skrev:Forholder meg til 17:45 Lover ikke noe....

... men det hadde vært overordentlig (gammelmodig og altfor lite brukt flott ordrogg skrev:Forholder meg til 17:45 Lover ikke noe....
Tru'kke det skal være så vanskelig. Ser omtrent ut som på det bildet jeg har i signaturen.cheron skrev:Åssen kjenner jeg igjen deg da AJ??
Jeg og Hans Raymond kjører nok direkte ja :)AJ skrev:Tru'kke det skal være så vanskelig. Ser omtrent ut som på det bildet jeg har i signaturen.cheron skrev:Åssen kjenner jeg igjen deg da AJ??
I tillegg kjører jeg jo denne TDM'en, da...![]()
Om ikke du kjenner meg igjen (siden du faktisk aldri har møtt meg...) så tror jeg faktisk at jeg skal kjenne deg igjen (selv om jeg faktisk aldri har møtt deg...)... Skjønner?
Hvis du kommer så kjører du rett til Shell på Vormsund, om jeg forstår deg rett... ?
Hyggeligcheron skrev: Jeg og Hans Raymond kjører nok direkte ja :)
Er nok folk der til i hvert fall 0:00 tiden, vil jeg tro...Gammelgutt skrev:Hvor lenge er det "folk" der, jeg kommer meg ikke hjemmefra før kl. 17.00.
Jeg er hos Hans kl 17... så 17.10 kanskje?? :)mekkern skrev:cheron:
når passerer dere liertoppen da? mulig jeg venter i buskene...
Du verdenhansraymond skrev:Mekkern: tenker vi er forbi Liertoppen rundt, 17.10![]()
Gammelgutt: hiv deg med når du ser oss ved Høvik feks... tar knappe timen opp til Vormsund..
AJ skrev:Du verdenhansraymond skrev:Mekkern: tenker vi er forbi Liertoppen rundt, 17.10![]()
Gammelgutt: hiv deg med når du ser oss ved Høvik feks... tar knappe timen opp til Vormsund..![]()
Blir jo rene Forumtreffet, dette!
Har ikke hørt noe fra Hyper_Bandit enda, men regner med at han har lyst til å lufte Hyper Ducati'en sin etter alt regnet her på Hadeland/Ringerike de siste dagene...