AJ skrev:Mange spørsmål melder seg siden jeg ikke får settet til å fungerer slik det skal:
"VOX Operation Mode" har to innstillinger - "Voice Command" og "Call Intercom". Hva skal innstillingen være når jeg vil ha intercom'en med passasjeren til å starte med stemmestyring?
Dersom du har den på Voice command, så kan du rope hva du vil, f.eks "ØØØiii". Så starter da Voice command. Du må da si "Call Intercom" for å åpne intercom kanal.
Stiller du settingen på "Call Intercom" så skipper du et nivå. Dvs. Når du da roper "ØØØiii" eller hva du enn har lyst å rope, så åpner du intercom kanalen direkte.
Jeg har imidlertid funnet ut at det kjappeste og minst frustrerende er å bare trykke et kjapt trykk på A eller B kanalknappen (den du har parret med). Funker hver gang uten tull.
Når det gjelder Cardo community og endringer, så funker det greit for meg. Men med siste oppdatering kan du bruke mobilapp til å konfigurere med. Det funker smertefritt.
Et tips: Dersom du aktiverer "one click" parring, så slutter vanlig parringsmetode å virke.