Her i Østfold så har vi noe som heter Posten/Bring og denn pakken er nå i skrivende stund på vei via dem. Jeg sitter på kontoret jeg skal du vite og BARE gjør fornuftige ting nå som ferien nermer seg

JohnnyTh skrev:Kjære Bjeknez
Jeg må si meg enig med vår høyst ærede moderator Hr AJ og be om deres tilgivelse for min høyst krenkene ordbruk i min omtale av deres person.
Ærbødigste hilsner fra
Johnny
ojda skrev:JohnnyTh skrev:Kjære Bjeknez
Jeg må si meg enig med vår høyst ærede moderator Hr AJ og be om deres tilgivelse for min høyst krenkene ordbruk i min omtale av deres person.
Ærbødigste hilsner fra
Johnny
Ja det skal du ha Johnny.
Når du har tråkka uttafor, er du ikke redd for å inrømme det.........
Dette var bare ironisk morsomt, så i små mengder og ytterst sjeldent setter jeg pris på noen slike sprell fra folk jeg kjenner og fra folk jeg "kjenner"JohnnyTh skrev:Kjære Bjeknez
Ærbødigste hilsner fra
Johnny
Jeg tror heller ikke det. Var nok like spøkfult sagt som du tok det. Settingen var liksom på plass. Tror faktisk aldri jeg har omtalt noen som et mannelig kjønsorgan førBjerknez skrev:Dette var bare ironisk morsomt, så i små mengder og ytterst sjeldent setter jeg pris på noen slike sprell fra folk jeg kjenner og fra folk jeg "kjenner"JohnnyTh skrev:Kjære Bjeknez
Ærbødigste hilsner fra
Johnny![]()
Så noen unskyldning behøver jeg ikke.
Tror ikke den saken var oppe i høyesterett. Det var en tidligere kollega av meg som fikk denne tittelen, fastslått ihvertfall av lagmannsretten, mulig høyere, at dette måtte man kunne forvente på et så barskt sted, hvor dette var et ord i dagligtalen. Forøvrig var det ifølge vitner, helt på sin plass da den nevnte tjenestemann visstnok var alt annet enn sympatisk..jhn skrev: Selv Høyesterett har jo fastslått at vi også kan kalle offentlige tjenestemenn for hestk ... unnskyld ... hestepenis i fullt alvor,
Det bekrefter jo at journalisten i det minste har fått det rent faktiske korrekt i artikkelen! Genital ekspansjon kan ikke forventes, men sykkelen kan gjøre mye annet for deg.evike skrev: og sånn "by the way": Min CBF 600 har definitivt ikke gitt meg noen ............ overhodet, og alldeles ikke noen forlenger...![]()
Du har sikkert rett i at det var lagmannsretten, du skal ikke se bort fra at jeg husker feil ... en gang må jo være den første :-)åSuperMorten skrev:Tror ikke den saken var oppe i høyesterett. Det var en tidligere kollega av meg som fikk denne tittelen, fastslått ihvertfall av lagmannsretten, mulig høyere, at dette måtte man kunne forvente på et så barskt sted, hvor dette var et ord i dagligtalen. Forøvrig var det ifølge vitner, helt på sin plass da den nevnte tjenestemann visstnok var alt annet enn sympatisk..jhn skrev: Selv Høyesterett har jo fastslått at vi også kan kalle offentlige tjenestemenn for hestk ... unnskyld ... hestepenis i fullt alvor,