Vet du om en god GPS track'er?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Brukeravatar
norse900
Innlegg: 984
Registrert: 18 sep 2013, 15:25
Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Sted: Stavanger

Re: Vet du om en god GPS track'er?

Legg inn av norse900 »

Fin tur :tumleft


Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Sv: Vet du om en god GPS track'er?

Legg inn av LordShaft »

KydeX skrev:Da har jeg testet den i dag. Fungerer greit synes jeg. Man kan også ta bilder som blir lastet rett opp i loggen, og man kan sende automatisk link til f.eks. Kona, slik at hun kan følge med på hvor jeg er til enhver tid. Det satte hun pris på. Nå hadde jeg innstillingen på default oppdateringsfrekvens, men man kan velge raskere. Slik det var nå gikk det ikke mer enn ca. 10% av batteriet på mobilen på ca. 20 mil. Det var ikke så verst synes jeg. Skal fortsette å teste denne.

http://locatoweb.com/map/single/104017113" onclick="window.open(this.href);return false;

Sent fra min C6903 via Tapatalk
Jeg også ble veldig positivt overrasket over denne. Ble veldig flotte bilder, tok du disse med mobil eller har du lastet de opp i etterkant?

Sony Z2

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: Vet du om en god GPS track'er?

Legg inn av Flanker »

Synes den suger vel mye batteri, så jeg foretrekker SWconnect appen mot Spotwalla, selv om den ikke rapporterer posisjon fult så hyppig...

Brukeravatar
KydeX
Innlegg: 546
Registrert: 04 jul 2012, 13:23
Motorsykkelen din: Honda VFR1200F

Re: Vet du om en god GPS track'er?

Legg inn av KydeX »

LordShaft skrev:
KydeX skrev:Da har jeg testet den i dag. Fungerer greit synes jeg. Man kan også ta bilder som blir lastet rett opp i loggen, og man kan sende automatisk link til f.eks. Kona, slik at hun kan følge med på hvor jeg er til enhver tid. Det satte hun pris på. Nå hadde jeg innstillingen på default oppdateringsfrekvens, men man kan velge raskere. Slik det var nå gikk det ikke mer enn ca. 10% av batteriet på mobilen på ca. 20 mil. Det var ikke så verst synes jeg. Skal fortsette å teste denne.

http://locatoweb.com/map/single/104017113" onclick="window.open(this.href);return false;

Sent fra min C6903 via Tapatalk
Jeg også ble veldig positivt overrasket over denne. Ble veldig flotte bilder, tok du disse med mobil eller har du lastet de opp i etterkant?

Sony Z2
Tatt med Sony Z1. Så lenge lyset er bra så blir de ikke så verst.

Svar