HalloPlumber skrev:Jeg kjører uansett :-) Husk det finnes ikke dårlig vær.... bare dårlig klær![]()

Det motoet har jeg også

Tenkte jo på om noen andre ikke likte å bli blaute jeg...

HalloPlumber skrev:Jeg kjører uansett :-) Husk det finnes ikke dårlig vær.... bare dårlig klær![]()
Fikk bare litt brålyst på en tur, og da er det jo ingenting bedre enn å treffe andre som er like kjøresugne. Blir 22 mil ekstra på meg, men pytt pytt. Kanskje det blir en liten Ducati prøve på deg også ojdaojda skrev:Se her kommer det fintfolk Vesttfra på løpende bånd, åsså på en Onsdag da![]()
Liitt imponert jeg
JRO skrev:Fikk bare litt brålyst på en tur, og da er det jo ingenting bedre enn å treffe andre som er like kjøresugne. Blir 22 mil ekstra på meg, men pytt pytt. Kanskje det blir en liten Ducati prøve på deg også ojdaojda skrev:Se her kommer det fintfolk Vesttfra på løpende bånd, åsså på en Onsdag da![]()
Liitt imponert jeg![]()
Måtte plutselig gjøre et ærend i Oslo - med Stelvio'en, så klartAJ skrev:Kan fort hende jeg dukker opp jeg også
Tviler ikke et øyeblikk på det :-) . Med veivalg og kjørekompiser som i dette tilfellet lå alt til rette for en tur det kan være godt å ha i minnet når vinteren kommer etterhvert...ojda skrev:Jo takk, det var også en flott tur.
Snikendeugle skrev:Jeg mistet Drift kameraet mitt et eller annet sted mellom Hurdal og Fetsund
Dammit! Dårlig idé å feste kamera på en endunker sykkel.
Det værste er at jeg får en erstatningsmodell i posten om noen dager pga defekt lydutgang på Drift kameraet mitt... Den skulle da returneres når jeg får det nye... Det kan bli vanskelig.