Ja jeg får vell begynne med å fortelle lit om meg og min mc interesse , jeg begynte min mc karriere som 16 åring og fant ut at det å kjøre sykkel var ufattelig morsomt. Sikla på mange sykkler på finn.no når jeg var 15 og fant ut jo jeg skal ha lettlappen og jeg fikk da lappen høsten 2009 sykkelen jeg kjørte rundt med da var en 2007 honda cbr forøvrig en fin og grei sykkel dette , men den blei solgt allerede året etter til fordel for en aprilia rs125 1999 mod 2t .
Jeg satt stadig på finn å kikket etter sykkler også plutselig dukket det opp en billig skjært aprilia jeg fikk prutet litt på prisen og pappa blei med på å jjøpe den etter mye masing.
Jeg brukte hele vinteren til å fikse å skru sammen denne og når påska kom så var første testur klar og fyflate som den gikk iforhold til honda cbren

Jeg gikk en stund å tenkte på kanskje jeg bare skal selge hondaen eller skulle jeg selge aprilian , valget blei effekten til aprilian og de gode kjøreegenskapen dens gjorde at jeg solgte hondaen.
Hadde aprilian i 3 år og så blei den solgt så var jeg plutselig uten sykkel i 2 sesonger hadde bare bmwn min å kose med, så nå i år etter å jobbet en del og tjent inn en slant med penger så hadde jeg råd til både sykkel og lappen , jeg var litt i tankeboksen om hva jeg skulle velge av sykkel og jeg ville prøve en cruiser denne gangen etter jeg hadde hatt 2 forskjellige r-sykkler når jeg kjørte lett-mc. Dette var det flere grunner til merket med aprilian jeg hadde så kjørte jeg ofte litt fortere enn jeg burde ha gjort.
Så da endte valget på en ny harley sportster iron 883 sålangt fornøyd , kun hatt den 1 mnd da og kjørt 2500km nå i det siste har det vært mye jobbing og lite tid til sykkel kjøring men satser på noen turer til helga åååå som det klør i fingra etter å få kjørt litt igjen.
Det jeg syntes er negativt med harley imotsetning til de 2 forrige lett mc er den har såklart mindre nedleggsvinkel i sving , men nokk til at den blir morsom å kjøre .
Ting 2 jeg skal endre på er vondt i rumpa på lengre turer , har bestillt nytt sete som er på vei fra statene og gleder meg utrolig mye til å få det testa ut , nå er pakka kommet sålangt som tollen i norge og jeg satster på å få den snart

Nokk preik får prøve legge ut noen bilder nå da.