Kjempemasse folk der nede det skyldes nok det flotte været.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Godt at du får skiftet det på Lørdag. :-)åBjerknez skrev:Skulle så gjerne ha vert med... men må nok spare bakdekket mitt litt før helgen![]()
Kjører allerede slicks
Jepp!tor2502 skrev:Godt at du får skiftet det på Lørdag. :-)åBjerknez skrev:Skulle så gjerne ha vert med... men må nok spare bakdekket mitt litt før helgen![]()
Kjører allerede slicks
Det høres bra ut, ser frem til mange fine turer med BjerknezBjerknez skrev:Jepp!tor2502 skrev:Godt at du får skiftet det på Lørdag. :-)åBjerknez skrev:Skulle så gjerne ha vert med... men må nok spare bakdekket mitt litt før helgen![]()
Kjører allerede slicks
Da er jeg klar for noen utflukter igjen
Nå begynner det å klø i rullahånda igjen, tror det bare er å få på seg litt utstyr å få tatt en tur, da blir alt så mye bedre og når jeg kommer hjem igjen er jeg greiere å ha hus ,LOLBusa Trond skrev:![]()
Takk i lige måde tor2502![]()
Det er tanken som teller![]()
Kan godt møte deg i Moss bare si when and where.evike skrev:Kanskje vi kan møtes i Moss ca. 17.30-17.45. Trenger noen som kan se litt skeptisk ut, sparke i dekk og komme med argumenter for pruting.
Se egen tråd av i dag.
Jeg møter deg nede på ferejekaia i moss, bare ring meg litt før dere drar fra horten, trenger en god halvtime til Moss.evike skrev:Adresse: Buen 21, 1528 Moss.
Tid: Har ikke sjekket ferjetidene enda, kommer med ferje fra Horten cirka 17.00. 17.45? eller sånn der omkring?