men har jo et håp om at det kan være noe i det.
Og det stemmer nok at den snart ikke er å få tak i. Har vært hos flere forhandlere som har meldt at de har solgt ut Mt-09
og at de ikke får inn flere i år.
Da blir det evnt. med abs bremser.

Jepp. Noen ganger bare klaffer det ikke (gjelder ikke bare MC kjøring) - og da er det bare å prøve igjen.TOH skrev: Dette tar jeg neste gang.
Så bra at ting går fremover (er jo stort sett ikke revers på MCTOH skrev:En takk til Ojda for en fin tur i dag. Nå har sykkelen snart gått 40 mil og det er takket være han![]()
Må snart bestille 1. gangservice nå.
Hadde vel hjulpet litt på om jeg besto oppkjøringa neste uke for antall mil på sykkelen :-)å
Krypkjøringen gikk veldig bra for 3 uker siden, men når jeg hadde en time denne uka, fikk jeg noen
ganger problemer med å snu i firkanten. Ble litt for stor sving slik at jeg kom litt brått inn i løypa igjen![]()
Ellers går det meste greit.
Blir en ny time grytidlig på fredag og satser på at alt sitter da :-)
Når det gjaldt kombinasjonen krypkjøring, (u)norsk sommer og varm motor så gikk jeg til innkjøp av ny sommerjakke.
Hadde tenkt å reise til Berlin og handle på Luise.de men fant ut at XLmoto.no hadde en jakke inne.
Gikk til innkjøp av denne: http://www.xlmoto.no/richa-jakke-airstream-svart-hvit" onclick="window.open(this.href);return false;
Må legge inn litt skryt av denne for den er utrolig behagelig å ha på med god ventilasjon.
Må bare skaffe meg ny bukse (denim med kevlar) så har jeg et nytt kjøreantrekk