Her på Roa for å hente SENA settet han slo til på

Hadde jo en viktig avtaleKawagutten skrev:Idag kom det en hyggelig kar fra andre siden av fjorden.Møtte Bjerknez i Eidsfoss og Supermorten dro litt for tidlig så ble desverre ikke med på bildet.
Ja de er jo så travle de kjørelærerneSuperMorten skrev:Hadde jo en viktig avtaleKawagutten skrev:Idag kom det en hyggelig kar fra andre siden av fjorden.Møtte Bjerknez i Eidsfoss og Supermorten dro litt for tidlig så ble desverre ikke med på bildet.![]()
Se der, ja!Carpa skrev:Da har det vært en hyggelig gjeng på besøk og spist seg mette på kake. Bannerbildet fikk vi også tatt, og som kompensasjon for at jeg er litt dårlig på å huske det så klinte vi til med 4 bannere![]()
Noe shit på linsa ser jeg nå etterpå men men
Busa Trond, Plumber, SuperMorten, gta5freak og Kawagutten
Og Elolz, det røde bak meg var en vakker SP-1Kawagutten skrev:I dag var det stappfullt på Tyrigrava så det var parkert sykler langt bortover veien.Hyggelig å hilse på flere fra forumet også,ble jo en lite tur fra Drammen om Drøbakk og hit :-)
Tommas,Hakhap,Svein690,Zadnez og Kawagutten.Freddy123 forsvant et øyeblikk her og det var Tonys som tok bilde.