K1300S kommer i Motorsportfarger, sotet glass, HP felgene og Akra:

K1600, RT, GS og GSA kan bestilles med keyless ign.
GS og GSA kommer med Shif Assitant Pro.
GS får den tyngre veiva som står i GSA.
+++++++++
Godt jeg har keyless på min da, kom tidlig på Multistradaen.Bringisen skrev:GS blir også Keyless. Man kan starte og åpne tanklokket med nøkkelen i lomma. Pokker.....alt dette....skulle ha ventet til neste sesong, nå må jeg bytte inn min
Shift Assistenten var det som fristet mest. Har Keyless på bilen og er usikker på om hvordan jeg hadde hatt kontroll på nøkkelen, men det blir vel en vane på MCen ogsåJRO skrev:Godt jeg har keyless på min da, kom tidlig på Multistradaen.Bringisen skrev:GS blir også Keyless. Man kan starte og åpne tanklokket med nøkkelen i lomma. Pokker.....alt dette....skulle ha ventet til neste sesong, nå må jeg bytte inn min
Jeg har fått innøvd fast prosedyre med å legge nøkkelen i den samme lomma på jakka vær gang. Men har glemt meg en gang, glemte nøkkelen i setelåsen og kjørte avgårde. Heldighvis så kommer beskjeden "no key" fram på dashen etter noen meter :-)åBringisen skrev:Shift Assistenten var det som fristet mest. Har Keyless på bilen og er usikker på om hvordan jeg hadde hatt kontroll på nøkkelen, men det blir vel en vane på MCen ogsåJRO skrev:Godt jeg har keyless på min da, kom tidlig på Multistradaen.Bringisen skrev:GS blir også Keyless. Man kan starte og åpne tanklokket med nøkkelen i lomma. Pokker.....alt dette....skulle ha ventet til neste sesong, nå må jeg bytte inn min![]()