Litt BMW nytt

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Svar
ZZR-Erling

Litt BMW nytt

Legg inn av ZZR-Erling »

2015:
K1300S kommer i Motorsportfarger, sotet glass, HP felgene og Akra:

Bilde

K1600, RT, GS og GSA kan bestilles med keyless ign.

GS og GSA kommer med Shif Assitant Pro.

GS får den tyngre veiva som står i GSA.

+++++++++

Brukeravatar
Bringisen
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014

Re: Litt BMW nytt

Legg inn av Bringisen »

GS blir også Keyless. Man kan starte og åpne tanklokket med nøkkelen i lomma. Pokker.....alt dette....skulle ha ventet til neste sesong, nå må jeg bytte inn min :lol
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
JRO
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013

Legg inn av JRO »

Bringisen skrev:GS blir også Keyless. Man kan starte og åpne tanklokket med nøkkelen i lomma. Pokker.....alt dette....skulle ha ventet til neste sesong, nå må jeg bytte inn min :lol
Godt jeg har keyless på min da, kom tidlig på Multistradaen.
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100

Brukeravatar
Bringisen
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014

Legg inn av Bringisen »

JRO skrev:
Bringisen skrev:GS blir også Keyless. Man kan starte og åpne tanklokket med nøkkelen i lomma. Pokker.....alt dette....skulle ha ventet til neste sesong, nå må jeg bytte inn min :lol
Shift Assistenten var det som fristet mest. Har Keyless på bilen og er usikker på om hvordan jeg hadde hatt kontroll på nøkkelen, men det blir vel en vane på MCen også :P :p
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
Andreas
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS

Legg inn av Andreas »

Bringisen skrev:
JRO skrev:
Shift Assistenten var det som fristet mest. Har Keyless på bilen og er usikker på om hvordan jeg hadde hatt kontroll på nøkkelen, men det blir vel en vane på MCen også :P :p
Jeg har fått innøvd fast prosedyre med å legge nøkkelen i den samme lomma på jakka vær gang. Men har glemt meg en gang, glemte nøkkelen i setelåsen og kjørte avgårde. Heldighvis så kommer beskjeden "no key" fram på dashen etter noen meter :-)å

Ellers synes jeg key less på MC er supert. Er vell som med mye annet; har man ikke prøvd det, så savner man det ikke. Men blir man vandt til det, så er det vanskelig uten :roll

Hvordan blir systemet på BMW? Kan det overrides med en kode eller nå sånnt for å starte uten nøkkel?

Svar