Men veldig ålreit at du faktisk kan bruke ruten fra locatoweb på babel også.... det vil jo i utgangspuntet si at du kan rydde til ruten din som du vil?
GPSBabel er bare en converter. Skal du redigere i ruten din annbefaler jeg TyreToTravel :)LordShaft skrev:For meg blir det ikke interessant å legge så mye i det, at jeg går til innkjøp av en gps! Dette er bare en ekstra bonus, så jeg lettere kan holde hun hjemme og folk ellers oppdatert på hvor jeg har kjørt. For mr svimesen (undertegnede) er så latterlig dårlig på stedsnavn... Husker jo ikke hvor jeg har vært. Så litt bonus for meg å se tilbake på også![]()
Men veldig ålreit at du faktisk kan bruke ruten fra locatoweb på babel også.... det vil jo i utgangspuntet si at du kan rydde til ruten din som du vil?
Det skal jeg love deg :)LordShaft skrev:Hehehe....Dette har du prøvd å feilet litt på skjønner jeg![]()
Sier takk for tipsene! Vet hvem jeg skal lugge tak i om jeg har noen spm fram i tid![]()
Den er grei, det kan like gjerne endre seg til torsdag igjen, både til det bedre og verre. Men tenkte å bestille rom i Lyngdal, på Paulsens Hotel, og de har litt begrenset med rom ledigeLordShaft skrev:ja i følge mitt regnestykke så skal jeg ha ca 3 fulle ladinger av goproen med 4000 mAh.... å da tror jeg nok minnekortet er fult før batteriet er tomt. Uansett, så vil det vise seg om det blir for lite... Da får jeg bare invistere i en til, eller en større i mindre format, om det finnes. For den på 10 tusen fra GP var STOR![]()
Jeg var faktisk inom den lokale pusheren i dag å så etter regndress.... men ingen som hadde stor nok inne som jeg fikk prøve. Så må nok finne meg på nettet... Litt regn er overkommelig.... flere timer i regn er verre. Men ser an værmeldingene fortløpende.... de har jo en tendens til å variere noe sinnsykt. Så hiver jeg meg med på sparket. For jeg har sinnsykt lyst å være med på tur
LordShaft skrev:ja i følge mitt regnestykke så skal jeg ha ca 3 fulle ladinger av goproen med 4000 mAh.... å da tror jeg nok minnekortet er fult før batteriet er tomt. Uansett, så vil det vise seg om det blir for lite... Da får jeg bare invistere i en til, eller en større i mindre format, om det finnes. For den på 10 tusen fra GP var STOR![]()
Jeg var faktisk inom den lokale pusheren i dag å så etter regndress.... men ingen som hadde stor nok inne som jeg fikk prøve. Så må nok finne meg på nettet... Litt regn er overkommelig.... flere timer i regn er verre. Men ser an værmeldingene fortløpende.... de har jo en tendens til å variere noe sinnsykt. Så hiver jeg meg med på sparket. For jeg har sinnsykt lyst å være med på tur
ojda skrev:LordShaft skrev:ja i følge mitt regnestykke så skal jeg ha ca 3 fulle ladinger av goproen med 4000 mAh.... å da tror jeg nok minnekortet er fult før batteriet er tomt. Uansett, så vil det vise seg om det blir for lite... Da får jeg bare invistere i en til, eller en større i mindre format, om det finnes. For den på 10 tusen fra GP var STOR![]()
Jeg kan alltids ta med en extra regndress du kan låne jeg![]()
For du er vel ikke så jævla mange meter høy
Beklager, så ikke denne får nå! Ja du kan gjerne ta med en om du har i xxl eller større! Det er enda ikke avklart om jeg får kommet meg på tur, jeg må ta det litt på sparket i morgen. Men sier på forhånd takkojda skrev:ojda skrev:LordShaft skrev:ja i følge mitt regnestykke så skal jeg ha ca 3 fulle ladinger av goproen med 4000 mAh.... å da tror jeg nok minnekortet er fult før batteriet er tomt. Uansett, så vil det vise seg om det blir for lite... Da får jeg bare invistere i en til, eller en større i mindre format, om det finnes. For den på 10 tusen fra GP var STOR![]()
Jeg kan alltids ta med en extra regndress du kan låne jeg![]()
For du er vel ikke så jævla mange meter høy
??????????????????? Skulle jeg ta den med, eller har du ordnet deg ?