Vekking i thailand var at en dame kom inn på rommet ditt å sa god morgen, og åpnet gardinene!

Er det bare jeg som sitter med følelsen av at det er du som faktisk har stylet rommet til Ojda.... med litt roseblad, litt levende lys osv

Nøff nøffLordShaft skrev:Nå må du slutte å tenke gris olav!!!![]()
Vekking i thailand var at en dame kom inn på rommet ditt å sa god morgen, og åpnet gardinene!![]()
Er det bare jeg som sitter med følelsen av at det er du som faktisk har stylet rommet til Ojda.... med litt roseblad, litt levende lys osv
Tar med nattkjolen, pelstøfflene og kommerOlav K skrev:Nøff nøffLordShaft skrev:Nå må du slutte å tenke gris olav!!!![]()
Vekking i thailand var at en dame kom inn på rommet ditt å sa god morgen, og åpnet gardinene!![]()
Er det bare jeg som sitter med følelsen av at det er du som faktisk har stylet rommet til Ojda.... med litt roseblad, litt levende lys osv![]()
Var ikke meningen at du skulle skjønne det da... han vil dessuten bli vekket av "Roza helikopter" om morran
Hva du vil... men jeg låser deg inne i såfallojda skrev:Tar med nattkjolen, pelstøfflene og kommerOlav K skrev:Nøff nøffLordShaft skrev:Nå må du slutte å tenke gris olav!!!![]()
Er det bare jeg som sitter med følelsen av at det er du som faktisk har stylet rommet til Ojda.... med litt roseblad, litt levende lys osv![]()
Var ikke meningen at du skulle skjønne det da... han vil dessuten bli vekket av "Roza helikopter" om morran![]()
Kos dere å ha en fin tur i morgen,SKÅLOlav K skrev:Takk for det my Lord:)
Vi tror ikke det blir no dårlig vær vi... om så, varer det ikke hele dagen:)
så det skal bli fint utover ettermiddagen, og dessuten... for livets glade gutter; går sola aldri ned
Det bildet var til ære for deg mr. Lordshaft.LordShaft skrev:Næmmen næ! Fryser jentene på bena? Har dere fått hvert sitt ullpledd så dere kan trekke bena opp i stolen å ha mensen for dere selv
Når jeg ser på værmeldingene så er jeg ikke helt overbevist om den uttalelsen, men håper selvfølgelig for dere at det slår feil og at dere får en kanon tur. Husk å takke ojda for at han tok med seg ekstra regndress... Det satt jeg pris på.
Det er helt riktig... Når pilsen er kald og røverhistorier flyter, går solen aldri ned![]()
Sony Z2
" med rygg og rompe er det bare bra, er klar for tur imorgen også :)tor2502 skrev:Dere er råe på long hauls, hvordan går det med rygg og rompe ? kan tenke meg at dere kjenner det litt, ,men man skal jo lide litt for all moroa.
God tur videre.