Morsomt å følge dere på tur. Men det bidrar ikke til å redusere abstinensene, for å si det sånn! Må nok presse inn en solid tur neste søndag, når vi er hjemme og snur før nesa vendes mot London. Også dit uten MC...
LordShaft skrev:Direkte RØDT kort!!!![]()
Direkte ufint....Kose dere... Ta bilder og gjerne film en del av turen, så det er mulig for meg å lide enda mer når dere kommer hem igjen
Ja du skulle absolutt vært med her, ikke bare var turen i seg selv fin, Ojda er en utrolig trivelig og grei kar å kjøre medLordShaft skrev:Helt sinnsykt! Blir så dårlig av å lese slike tur referat... Hvertfall når jeg vet at jeg skulle vært på den turen.... $%() ##) :@
Kan du ikke legge ut rute for hjem turen også... På Google maps![]()
Fantastisk skrevet og gode bilder... Herlig
Sony Z2
Ja slike turer er noe annet enn "lanesplitting" i storbyenSnikendeugle skrev:Grisebra turreferat med bra bilder!! Må nesten ture litt selv snart...
Det tviler jeg ikke på :)Olav K skrev:Ja slike turer er noe annet enn "lanesplitting" i storbyenSnikendeugle skrev:Grisebra turreferat med bra bilder!! Må nesten ture litt selv snart...![]()
Du ville stortrives på Nordsjøveien og ut til Lindesnes med Duken din, det er nydelige veistykker for oss som ikke prioriterer all verdens fartsressurser på sykkelen vår :)
Jeg hadde en plan, er stort sett kjent langs veiene her. Men kartlink finner du nederst på innleggeneSnikendeugle skrev:Det tviler jeg ikke på :)Olav K skrev:Ja slike turer er noe annet enn "lanesplitting" i storbyenSnikendeugle skrev:Grisebra turreferat med bra bilder!! Må nesten ture litt selv snart...![]()
Du ville stortrives på Nordsjøveien og ut til Lindesnes med Duken din, det er nydelige veistykker for oss som ikke prioriterer all verdens fartsressurser på sykkelen vår :)
Har du/dere noen kartrute dere fulgte, eller var det mest sporadisk?
Man skal ikke kimse av fred og ro, å lite å gjøreFlanker skrev:Jada! Bare ødelegg livet mitt med sånne bilder og tekst, her jeg sitter i Danmark og smelter uten sykkel
Nei, denne gangen sto det to svartkledde et stykke før notodden.Kawagutten skrev:ojda-Benytter anledningen til å takke han med den røde GoldWing 1800`n
som sparte meg for en hilsen fra overmakten.
Var dette rett før Seljord ? Der står de veldig ofte.
Jeg sitter å tenker på??? Vi skulle ikke snart dratt på Mc-tur da BusaBusa Trond skrev:![]()
Bra referat og bilder gutter![]()
Moro lesning fra en genial tur med trivelige folk, masse svinger i flott natur![]()
Gladgassing til Lysebotn en tidlig morgen som Olav nevner over her hadde nok satt prikken over ièn hvis det er mulig