(P.S. Moderator kan gjerne flytte dette innlegget til "den store dekktråden". var dit den egentlig skulle.. )
Tusen takk! Var ganske oppgitt da jeg merket dette i går, så jaggu godt det finns service-innstilte dekkforhandlere utenfor åpningtidene.cosmogs skrev:Dekket er sikkert godt nok, men viktigere - så bra at dette ordnet seg! God tur!
Har nå ca 600mil på dette bakdekket, og må si meg fornøyd med det. (Forann har jeg fortsatt Michelin) Kjørte et par dager i noe regn på Europatur(totalt 30-40mil kanskje), og syns det funket bra der også. Byner å flate ut på midten så vidt det er nå, men masse mønster igjen. Tipper jeg vil få ihvertfall 8-900mil ut av det, men time will show. Syns kanskje PR3 virket litt "spissere" utseendemessig (i samme dim: 190/55), men ikke noe jeg merker kjøremessig. Svinger lett som bare det. Så alt i alt et bra dekk.Kawagutten skrev:biker7 -Men nå ble det altså Dunlop Roadsmart2. Noen med erfaringer med dette dekket?
Jeg har fått kjørt noen få mil med de dekka nå og synes de hittil virker til å være bra dekk,godt grep på tørr asfalt.På vått har jeg ikke fått testet.
Hvordan har de funket på ZX12r `n ?