Dette er uansett opp til hver enkelt. Å diskutere hva som er riktig i diverse sammenhenger blir tullete. men å formidle hva man SELV velger å gjøre er jo greit. Men slike spørsmål som "Er du en ATGATT-kjører på MC?" er bare nødt til å ende i lange diskusjoner/krangler.
Det blir litt som å si at det er idioti å kjøpe seg en en bil som ikke er blandt de tre sikreste. For hvorfor kjøper du deg ikke den sikreste bilen? Er du ikke glad i barna dine? Setter du utseende/pris forran sikkerheten?
La oss si at en av dere hadde kjøpt en Ford Focus. Dere skryter av at dere sikrer barna i bilen og legger gjerne også ut bilder av dette. Du kjører så klart alltid med beltet på etc. Men så finner jeg ut at en VW Golf er langt sikrere og krasje med (bare et eksempel. Vet jo ikke om dette er sant). Er det da idioti å ikke bytte ut denne Forden med Golf'en?
Blir ikke heeelt det samme, men jeg er overbevist om at alle sammen skjønner hvor jeg vil hen.
Kan jeg feks. si at det er idioti og kjøre med dattera/sønnen sin bak på MC'en bare for at dem synes dette er kult og at DU kanskje får deg en unskyldning for å kjøre en tur? Er du ikke glad i barnet ditt?
Alt dette er veldig provoserende lesning og maner ikke til noen god diskusjon i det hele tatt og det er nermest som å slenge bensin på bålet.
Det skal sies at dette innlegget ikke er ment som tilsvar til noen her.
Ser jeg folk i kortermet og shorts på en motorsykkel så hilser jeg like mye på dem som alle andre. Jeg slår gjerne også av en prat med dem hvis vi treffes. Ja, jeg har min mening om bekledningen dems, men holder det for meg selv