Etter å ha lest meg opp og ned i dette forumet en stund, fant jeg ut at det er vel på tide å skrive noe også! Og en blogg er vel ett like bra sted å begynne som ett annet :) Kjekt å kunne se tilbake på noe som har skjedd en annen gang sikkert!
Om meg:
Er en halvfeit smågal Vestlending i begynnelsen av 30-årene. Er bosatt i Arna litt øst-ish for Bergen sentrum for tiden, der jeg bor i en gammel rønne med en katt jeg hater!
Jobber med transport og sortering av spesialavfall og noen vil gjerne påstå at jeg kan ha blitt noe påvirket av dette

Har vel kjørt 2-hjulinger mer eller mindre så lenge jeg kan huske. Begynte med trial i 10-års alderen, og kjøpte min første moped da jeg var 14.
Kjørte også litt cross i mine yngre og penere dager. Uten at jeg skal skryte på meg at jeg var noe særlig flink!
Ellers har vel ting med motor mer eller mindre styrt deler av hverdagen min nesten hele livet! Har hatt en lass med biler, (har ikke tenkt å prøve å huske hvor mange en gang) Og enda ett lass med 2-hjulinger. Hater å skru bil, men har alltid likt å skru sykkel. Har hatt som yrke å skru sykkel i noen år også.
Ellers er jeg glad i både pils og whiskey, så blir vel en fest for mye en gang i blandt og :)
Fritiden min fyller jeg med mine mange hobbyer som stort sett består av: Fotografering, fisking, mekking, musikk, skyting, alt med motor, slasking med øl og xbox, pussing av gammelt utslitt kamerautstyr, turer i skog og mark, og sikkert mye annet tull jeg ikke kommer på!
Liker leirduer også når jeg har tid.

Har etter mye trening endelig blitt i bra nok form, og pysete nok til at det er forsvarlig for meg å ta MC lappen.
Bestemte meg for en stund (laaaang stund) siden for at nå er det vel på tide å ta lappen på galskapen så jeg får være med på litt morro jeg og!
Fikk tatt mc-kurset for ett par år siden, og besto teoriprøven for 2 år siden

Hadde oppkjøring i dag, og det gikk jo faktisk den rette veien

Nå er det sparing og jakt etter en ok brukt sykkel i budsjettklassen.

Ting på 2-hjul som er i mitt eie:
Honda XL600R 1984-mod.
Ting på 2-hjul som har vært i mitt eie:
Tempo Avanti. Min første moped, kjørte den på parafin så svartrøyken sto. MYE gode minner!
Suzuki TS50X. 10-12 stykker av diverse årganger. solgt, brukt opp, satt fyr på...osv...
Honda MTX. 2 stykker, ga de til min minste bror da han ble 16.
Honda MT5. 2 stykker. Husker ikke hva som skjedde med de.
Suzuki TS50ER. Fikk den i en kartong, og skrudde den sammen i stuen min en sen natt etter litt for mange pils. (måtte plukke den fra hverandre igjenn for å få den ut døren)
Honda scoopy. 1986-mod. Usj!!
Yamaha DT50. 1989-mod. Ble solgt som delesykkel etter ett mislykket lakkprosjekt på fylla.
Gilera Runner. 2003-mod. Meget oppegående scooter sak som gikk greit etter noen "justeringer"
Suzuki TS250X. Kjekk sak som ble brukt på skogen rundt om.
Suzuki RM 125. 1991-mod. Leketøyet. kjørt i stykker, og solgt som delesykkel.
Suzuki RM 80. 1994-mod. Artig liten sak som jeg vokste fort i fra!
Yamaha YZ 80. 1975-mod. Hysterisk morsom pitteliten sak som gikk som ett uvær! Angrer som en gud på at jeg solgte den!
Yamaha XJ 900. 1987-mod. Aner ikke hvorfor jeg kjøpte den, men det virket bare så lurt... (det var det ikke)
+ + en masse andre mopeder og delesykler jeg ikke kommer på i farten.