Altså slik som dette:

Er det noen som vet om det finnes noe slikt til min sykkel?
Feste for tankveske.Snikendeugle skrev:Litt urelatert til emnet, men here goes:
Hva er egentlig poenget med sånne tanktrekk?
Tanktrekk med feste for tankveske er veldig praktisk, men om man skal ta det av og på hver gang man skal kjøre med tankveske forsvinner jo mye av poenget.mortenolb skrev:Amen til det over. Jeg har ripa opp tanken min etter langtur pga nettopp det. Derfor ville jeg valgt tanktrekk med tilhørende tankveske, og heller ta av hele sulamitten om jeg ikke skulle bruke tankveska.
Festes på tanklokket
Problemet er at det ikke finnes slikt adapter til min sykkel. Å hvis det skulle finnes så sitter tanklokket for langt fram og alr for nerme instrumentene til at vesken får plass. :-)
Om det ikke finnes tanktrekk spesifikt til din sykkel.Så kunne kanskje denne brukes med litt fintenking + du hadde satt på fester til tankbagen dinErman skrev:Det er bare å sette seg med nåla og sy en selv ass.
Holder på med en for min Bolt nå
Klips-løsningene er blitt bedre.LordShaft skrev:Jeg lærte dette på den tunge måten. Men uansett, så får du tankvesken nærmere tanken, og den blir ikke stående så jævlig oppå tanken som jeg ofte ser er tilfelle med de hurtig klipsene som festes i tanklokket. Min tank er ikke akkurat egnet for tankveske med quick lock. Er ugunstig vinkel på tanken
Helt korrekt. SW-Motech "Bags Connection", type "GS" (for å 'fri' til de eventyrlige bimmer-folket, så klart...45316 skrev:Jeg tipper det er sw motech
Min erfaring er helt annerledes. Har tatt av trekket en gang i året på syklene jeg har hatt, for vask og polering. Trekket har beskyttet lakken, har ikke hatt noen riper under der som jeg kan huske.LordShaft skrev:Nå er det en sannhet med modifikasjoner at du beskytter lakken med tanktrekk...![]()
Hadde dette på min vfr 800 og tro meg, det er en fordel å ta av hver gang du vasker sykkelen.. Det legger seg store mengder småsand og skit under som blir liggende å gnage mot lakken... Jeg lærte dette på den tunge måten. Men uansett, så får du tankvesken nærmere tanken, og den blir ikke stående så jævlig oppå tanken som jeg ofte ser er tilfelle med de hurtig klipsene som festes i tanklokket. Min tank er ikke akkurat egnet for tankveske med quick lock. Er ugunstig vinkel på tanken
Sony Z2