Og du Bjørn? Hvor ser vi deg?????

Velkommen til forumet!
Psst; ikke bry deg om villblogginga som oppstår innimellom her på forumet...

Takker for velkomst til forumet fra flere, det var trivelig. Du ser meg bakfra litt venstre på et av bildene under burningen. Står i shorts med mye grønt på ryggmerket, mest sett på dansegulvet før jeg kjørte hjem 01:45 på lørdag - da var jeg rimelig sikker på at den en ice'n fra ølstafetten var ute av blodetcheron skrev:Vi hadde ett sinnsykt bra treff
Og du Bjørn? Hvor ser vi deg?????
Velkommen til forumet!
Psst; ikke bry deg om villblogginga som oppstår innimellom her på forumet...
Jeg hadde bare så vidt hørt om dere før treffet, helg tilfeldig at jeg fant denne siden forrige dagen når jeg søkte etter noe annet, og ikke visste jeg hvem av dere jeg kunne prate til... Dere kunne jo sagt hei dere ogsåcheron skrev:Åsså kom du ikke bort og hilste på oss??
Vel.. Trollrally? Står den på programmet?
Høres ut som en drøy tur for ei halv natt på Troll ja....BjornH skrev:Jeg hadde bare så vidt hørt om dere før treffet, helg tilfeldig at jeg fant denne siden forrige dagen når jeg søkte etter noe annet, og ikke visste jeg hvem av dere jeg kunne prate til... Dere kunne jo sagt hei dere ogsåcheron skrev:Åsså kom du ikke bort og hilste på oss??
Vel.. Trollrally? Står den på programmet?![]()
Tror ikke det blir Troll, kona er på kurs til godt ut på lørdagen... Har tidligere reist nedover klokka 7 på lørdagskvelden etter å ha bråbestem meg klokka 6, men tror ikke jeg gidder å dra så sent en gang til. Den gangen gikk jeg for sikkerhets skyld tom for bensin også... Tanke ikke i Seljord, neste stasjon stengt uten kortautomat, stengt uten kortautomat, nedlagt og stengt uten kortautomat (1 km før treffet, og jeg kom harkende inn på to av fire sylindre fordi det begynte å bli veldig tomt i tanken. Var til slutt nede 23 på lørdagskvelden...
Her; http://forum.mcsiden.com/viewtopic.php?f=15&t=648" onclick="window.open(this.href);return false;BjornH skrev:Eh, " Vindfjelltunet", hvor er det? Nå ja, kona jobber uansett tirsdags-kvelder, så det er vel eneste kvelden jeg aldri kan (i hvert fall ikke i skoleåret, hun jobber litt med baby-svømming). Der fikk jeg SMS også, du skal blir lagret bare jeg får koblet til PC'n (er alt for lat til å gjøre noe rett på mobilen *L*)
JavelneiBjornH skrev:...men skal prøve å huske det til neste sommer (OM den en gang kommer)