Norsk Tipping går enda an,der går ikke overskuddet til pengesterke bakmenn som fråtser i andres godtroenhet..

Så det blir nok å kjøre Intruder,muligheten for å havne på sosialen er nok minst da.. :-)å
Ser DU... (!!!) på reklamefinansiert TV....????Intruder skrev:Den fordømte reklamen leder mange ut i fristelse,de setter griller i hodet på folk som tror at gjør du som de reklamerer så kommer du til himmelen før du vet ordet av det...kjøp,kjøp sa kyllingen,oh hakket mor si i rævva,sa a bæssmor.
Kampen mot vond lukt er et godt eksempel,omskrevet "kampen mot reklame"...
De sier at reklamen finansierer TV-programmene,kan gjerne slippe alt det amerikanske mølet som ruller over mange av disse kanalene døgnet rundt...
..men faunafilmer fra Suomi,JA !!!!!!!!!!
Ser på de fleste kanniner jeg,men er oppgitt over å høre hvor mange som tror på reklamen og allverdens realityserier..Eneste jeg trur på av dette er Simpsons...SuperMorten skrev:DU... (!!!) på reklamSer efinansiert TV....????Intruder skrev:Den fordømte reklamen leder mange ut i fristelse,de setter griller i hodet på folk som tror at gjør du som de reklamerer så kommer du til himmelen før du vet ordet av det...kjøp,kjøp sa kyllingen,oh hakket mor si i rævva,sa a bæssmor.
De sier at reklamen finansierer TV-programmene,kan gjerne slippe alt det amerikanske mølet som ruller over mange av disse kanalene døgnet rundt...
..men faunafilmer fra Suomi,JA !!!!!!!!!!![]()
Jeg var sikker på at holdt deg til en av de tre lisensfinansierte NRK-kanalene
Mener du at Paradise Hotel ikke er troverdig...? :-)åIntruder skrev:Ser på de fleste kanniner jeg,men er oppgitt over å høre hvor mange som tror på reklamen og allverdens realityserier..Eneste jeg trur på av dette er Simpsons...SuperMorten skrev:DU... (!!!) på reklamSer efinansiert TV....????Intruder skrev:Den fordømte reklamen leder mange ut i fristelse,de setter griller i hodet på folk som tror at gjør du som de reklamerer så kommer du til himmelen før du vet ordet av det...kjøp,kjøp sa kyllingen,oh hakket mor si i rævva,sa a bæssmor.
![]()
Paradise hotell er svaret på hvorfor samfunnet er i ferd med å gå fullstendig til grunne! Nok et program som beviser hvor tjukk i hodet vi er! Dypt sjokkertSuperMorten skrev:Mener du at Paradise Hotel ikke er troverdig...? :-)åIntruder skrev:Ser på de fleste kanniner jeg,men er oppgitt over å høre hvor mange som tror på reklamen og allverdens realityserier..Eneste jeg trur på av dette er Simpsons...SuperMorten skrev:DU... (!!!) på reklamSer efinansiert TV....????Intruder skrev:Den fordømte reklamen leder mange ut i fristelse,de setter griller i hodet på folk som tror at gjør du som de reklamerer så kommer du til himmelen før du vet ordet av det...kjøp,kjøp sa kyllingen,oh hakket mor si i rævva,sa a bæssmor.
![]()
![]()
Det er vel noe av det samme jeg forsøker å si til min 14 år gamle datter, men det nytter ikke.. Jeg har gitt opp...LordShaft skrev:Paradise hotell er svaret på hvorfor samfunnet er i ferd med å gå fullstendig til grunne! Nok et program som beviser hvor tjukk i hodet vi er! Dypt sjokkertSuperMorten skrev:Mener du at Paradise Hotel ikke er troverdig...? :-)åIntruder skrev:Ser på de fleste kanniner jeg,men er oppgitt over å høre hvor mange som tror på reklamen og allverdens realityserier..Eneste jeg trur på av dette er Simpsons...SuperMorten skrev:DU... (!!!) på reklamSer efinansiert TV....????Intruder skrev:Den fordømte reklamen leder mange ut i fristelse,de setter griller i hodet på folk som tror at gjør du som de reklamerer så kommer du til himmelen før du vet ordet av det...kjøp,kjøp sa kyllingen,oh hakket mor si i rævva,sa a bæssmor.
![]()
![]()
Sony Z2