Bjerknez skrev:Jeg har følgende forslag til forbedring av forumet:
1. Mulighet for å tagge andre med nick (Noe ala Facebook) i poster man lager slik at personen får beskjed når han blir tagget. Er dette en mulighet?
Det hadde vert genialt, og det er jo absolutt ikke umulig. Men det krever en ganske så drastisk modifisering av den forumplatform vi kjører, og ikke minst en del utvikler timer... Jeg betviler at vi ser dette i umiddelbar nær fremtid.
Bjerknez skrev:
2. Mulighet (vertfall i noen forum) for å selv kunne sette en post (ikke tråd altså, men post) som sticky, slik at den alltid vil ligge øverst på siden uansett hvilken side i tråden man befinner seg. Dette ser jeg for meg hadde kommet til nytte i tur forumet, slik at informasjon om turen alltid ligger øverst uavhengig av hvilken side man befinner seg på.
Er jeg helt på jordet her, eller hadde dette vert noe å tenkt på ved en evt. neste oppgradering?
Jeg bare lurer... ikke skyt

Muligheten for å sette stickies har vi her på forumet, men slik det er konfigurert nå, er det kun forum admin som kan sette en tråd eller en post som sticky.
Akkurat dette er det kanskje rom for å endre på, til at fks moderatorer kan sette sticky... De fora jeg har sett der stickey er "free-for-all" å benytte, har det dessverre blitt missbrukt så alt for ofte. (alle mener sin egen tråd er viktig, og sticker den på toppen)...