Jeg flyttet jo nettopp inn i nytt hus og flyttet da min internett men forble kunde hos Homenet.
Ved flytting så står det at du automatisk knytter deg for 12 måneder...
På mandag var det en montør her for det måtte visst til.
Fyren var her en kort stund og sa så at jeg hadde internett og gikk. Jeg var litt opptatt med prating med venner.
Når jeg så sjekket så hadden jeg en hastighet på ca 1.8 Mbps ned. Tidligere har jeg hatt 13 Mbps!!
](./images/smilies/grrr.gif)
Ved selve telefonsamtale ang flytting så ble jeg forespeilet den hastighet på 17 Mbps.
Ringte kundeservice den ettermiddagen og var på telefonene i 1 time mens jeg sprang frem og til bake og koblet til her og der.
Gjorde alt jeg ble bedt om og informerte så godt jeg kunne. Men vi måtte til slutt gi opp.
I dag så skal/skulle dem sjekke ang min feilmelding. Ringte en nollus i dag morges og sa at han hadde sjekket utenfor(vet ikke hvor det er)
Og min hastighet var helt grei... Jeg sa at den så vidt gikk rundt inne og at det og detter ut hele tiden.
Spurte så om han ikke ville inn og sjekke siden jeg kunne være der på 10min.
Men nei han trengte ikke det. Mumlet noe om og spørre noen om noe.
Angrefristen på 2 uker er gått ut her. Men jeg får jo ikke levert det jeg skal ha i det hele tatt.
Noen som har råd ang hva jeg kan gjøre her??

Altibox kan levere her i luft, uten graving med andre ord.
Men må jo bli kvitt Homenet..
Får jo ikke gjort noe på nettet med hastighet som er fra steinalderen!
Youtube kan en jo bare glemme. Netflix trenger 5-6 Mbps etter hva jeg forstår.
De snakker om at feilen kan være hos meg og at ved evnt montør så må jeg betale for det.
Noen gode råd?? Please!! Har kraftige abstinenser nå. Er vel 2006 sist jeg var uten internett så lenge...