Etter en og annen god tilbakemelding på bloggen min, samt utallige oppfordringer har jeg spekulert i å prøve å lage en liten samling for rabbagaster på MCsiden.no her vest.
Håper selvsagt at flest mulig Triumphs kommer, men siden vi Triumpheiere stort sett er veldig greie, inviterer vi (dvs jeg i dette tilfellet) i vår storsinnethet også andre merker.

Vil med dette lodde stemningen litt, har ikke tenkt veldig på plass enda, men Hardanger/Kvinnherad er jo en for meg ganske naturlig plass.
Har ikke plass til overnatting for alle på tunet, så må finne en annen plass å husere folket, men vi har Rosendal Turisthotel like ved, som en mulighet. For campingplasser må vi litt lengre unna.... men det er ikke nødvendigvis noen hindring :)
Legger ikke opp til noe stooort arrangement, men en real grill skal jeg klare å snekre sammen med en vinkelsliper og sveiseapparat.
Felles kjøretur kan gå i alle retninger (Fv 520 Sauda/Røldal er nok ikke åpen da, men himmel, det er nok av muligheter)
Ser i arbeidskalenderen min at jeg er disponibel mellom 4. mai og 14. juni. Alternativ dato kan da være 19-20-21 juni.
Uka etter er det Triumph days (Tridays) så vil ikke binde opp de datoene.

Legger ved noen bilder som en liten teaser